Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino mobilsite - kom med input

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

De næste måneder kaster vores udvikling sig over forbedring af Aminos mobilsite, så det bliver langt nemmere at bruge servicen ligesom at performance skal betragteligt op. Lige nu er responstiden på vores mobilsite 8 sekunder og det er naturligvis svært utilfredsstillende.

Nu tager vi et step af gangen og holder intern workshop på torsdag omkring projektet. For at jeg er klædt godt på til mødet, så kom endeligt med input til hvad du gerne ser vi forbedre i fht. vores mobile site, navigation, måden at debatterer, hvad mangler af funktionalitet mv.

Vi kan ikke love at lave alt, men lytter til jeres input og bruger det i vores workshop på torsdag :-)

Nicolai

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg kan se dur Freelance ikke på mobilen, dette vil jeg sætte pris på hvis blev fikset :-) 

God arbejdslyst! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som det er nu .........Når et opslag åbnes og man trykker tilbage lander man på side et igen og skal så klikke sig frem til den side hvorfra man åbnede et opslag.... det er ikke optimalt - også hastigheden, men det er I jo opmærksomme på.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Glasmager, ja det er ikke optimalt.

Mht. Freelancer så arbejder vi særskilt med det. Men desværre er det sat et skridt tilbage da vores firma vi outsourcede til, ikke levede op til det forventede desværre.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rart hvis links åbnede i et nyt vindue. Som det er i dag kan man ikke klikke tilbage hvis man klikker på et link i et post. Man er nødt til at starte appen påny.

Mvh Carsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er i bageste vogn her. app?? Er det en app man henter - eller taler vi gå på amino via alm www.amino.dk på f.eks. iphone??

(flovt at spørgeSkype-Blush

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jeg er i bageste vogn her. app?? Er det en app man henter - eller taler vi gå på amino via alm www.amino.dk på f.eks. iphone??

(flovt at spørgeSkype-Blush

Næ... jeg er også i tvivl, så er vi 2

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi snakker m.amino.dk - Aminos App er ikke blevet vedligeholdt i flere år og strategisk er det ikke vores fokus pt. Vi fokuserer på siden www.amino.dk når du tilgår siden fra en mobil telefon.

Er der en Amino bruger som det kunne være fedt at udvikle en Amino App og har kompetencerne til det så er jeg åben. Men vi har ikke selv kompetencerne i huset til at lave Apps og sidst vi lavede en App kostede den 500.000 kr. og blev aldrig rigtigt nogen succes, desværre.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilversionen der er der nu, fungere ikke ret godt på en Windows Phone, så det skal i være obs på.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:
Er der en Amino bruger som det kunne være fedt at udvikle en Amino App og har kompetencerne til det så er jeg åben. Men vi har ikke selv kompetencerne i huset til at lave Apps og sidst vi lavede en App kostede den 500.000 kr. og blev aldrig rigtigt nogen succes, desværre.

Hej Nicolai, 

Ja jeg er udenmærket godt klar over at da i startede med jeres APP var det dyrt. Dog er rendt meget vand under broen - der er idag en lang række framework, hvor man kan spare relativt meget tid - i de forskellige funktioner. 

Sider netop og "leger" med dem nu - og er ved at prøve at finde frem i mulighederne. 

Hvor avanceret app vil du ud i ? 

Det som jeg lige ser kunne være spændende - vil være en simpel debat funktion, hvor man kan vælge at få notifikations på besvarelser - og så en knald god besked funktion, så er det er nemmere at kommunikere med hinanden. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)