Jeg skal nye vej - men hvilken.. - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvilken virksomhed skal jeg starte? "

Jeg skal nye vej - men hvilken..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10
Indlæg ialt: 104

Skrevet 12-04-2015 kl. 10:15

jeg har længe tænkt og savner et sted at kunne få feedback - fra folk som kan se det udefra.

Så her kommer det😊 

Gennem de sidste 11 år har jeg været privat børnepasser. Selvstændig dagpleje kan det vel også kaldes. Forældrene får tilskud fra kommunen til privat ordning. 

Nu har en kombination af diskosprolaps i nakken og faldende børnetal fået mig i tænkeboks. 

For hvad pokker skal jeg så? Det eneste der står fuldstændig klart er, at jeg skal være selvstændig. Jeg elsker det liv, men også at jeg må finde noget mindre fysisk end 4 små børn.

Desuden har jeg en lille webshop med børnestrik, men det er ikke den store overskudsforretning.

Amino-karma 265
Tilmeldt 7. apr 15
Indlæg ialt: 69

Deniz
Fra Skrotlortet.dk
Skrevet 12-04-2015 kl. 11:00

Hej Solstråle,

Hvad med at du lavede en ny webshop til dig selv, med smykkefremstillings ting? :) Alle mulige perler, og hvad man ellers skal bruge...?

Sådan noget bør ikke fylde særlig meget...? :)

Vh. Deniz

Amino-karma 616
Fra Århus
Tilmeldt 8. feb 12
Indlæg ialt: 120

Ditte
Fra Words Alive
Skrevet 12-04-2015 kl. 11:21

Hej,
Det lyder spændende, at du står ved en skillevej, hvor du kan mærke, noget nye trækker i dig. Du ved, at der skal ske noget nyt. Jeg hjælper mine kunder med at få øje på nye muligheder, fordi jeg kan være med til at kigge på dine situation gennem et nyt par briller. Jeg tilbyder kreativ sparring via Skype sessioner - eller samtaler per telefon eller via mail.  Jeg er hverken terapeut eller coach, men jeg fungerer som kreativ konsulent og idéudvikler og puster til dine gløder, så du bliver bedre til at mærke efter, hvilken retning, du gerne vil i. Hvis du har lyst til at idéudvikle med mig og få øje på flere muligheder, er du velkommen til at læse mere om mig på wordsalive.dk

Jeg arbejder med mennesker, der er nysgerrige og har lyst til at gå på opdagelse og få øje på nye muligheder - og som tør udfordre sig selv. Ellers er jeg ikke den rette, og så skal man finde en anden.

God dag,
Ditte Ernst, www.wordsalive.dk

Amino-karma 233
Fra København
Tilmeldt 17. jul 12
Indlæg ialt: 59

Tina Enestrøm
Fra Billigesolbrilleronlin...
Skrevet 12-04-2015 kl. 12:44

Det lyder spændende med nye veje - en rigtig god læringsproces, som jeg i øvrigt selv lige har været igennem, og til dels stadig er.

Det er svært at svare på hvor du skal hen. Det er der nærmest ingen andre, der kan svare dig på. Mht. din webshop, kunne du måske udvide dens potentiale? Sælge mere end børnestrik, optimere konverteringsraten, så flere brugere køber derinde fra osv osv.

Har du andre interesser, som du ser potentiale i?

Jaa.. mulighederne er mange, og nærmest uendelige. Det største problem, er nærmest at tænke ud af boksen, og ikke være så fastlåst af alle de traditionelle karriereveje.. du kan i realiteten tjene penge på meget mere end du tror.

Held og lykke med at finde din vej :-D

Find de nyeste solbriller på Billige Solbriller Online

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 12-04-2015 kl. 17:28

Tak for ideen, men det interesserer mig slet ikke 😉

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 12-04-2015 kl. 17:29

Jeg gemmer dine oplysninger - tak 😊

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 12-04-2015 kl. 17:31

Du har ret Tina.. Det er det sværeste at tænke ud af boksen..

Jeg holder meget af det arbejde jeg allerede har - derfor er det så svært..

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 15-05-2015 kl. 08:06

Jeg har tidligere lavet smykker, men det fanger mig ikke nok

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 15-05-2015 kl. 08:22

Jeg tænker endnu.

Med en stille erkendelse af, at jeg ikke kan holde til at lave tingene til min webshop mere - så jeg skal forfra.

Måske min erfaring via dagplejer kan bruges som noget vejledning? - dog er jeg ikke skolet.

Porcelæn er jeg vild med, men spørgsmålet er om det marked er mættet..

Amino-karma 419
Tilmeldt 21. maj 10

solstraale
Skrevet 20-01-2016 kl. 07:05

Desværre er jeg endnu ikke videre og holder fast på mit nuværende job.. 

Elsker livet som selvstændig og vil meget nødig ende i rækken af sygedagpengemodtagere.. derfor er indput stadig meget velkommen :-) 

Bemærk dog at webshoppen er lukket - jeg kan ikke holde til at producere det..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :