Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal nye vej - men hvilken..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har længe tænkt og savner et sted at kunne få feedback - fra folk som kan se det udefra.

Så her kommer det😊 

Gennem de sidste 11 år har jeg været privat børnepasser. Selvstændig dagpleje kan det vel også kaldes. Forældrene får tilskud fra kommunen til privat ordning. 

Nu har en kombination af diskosprolaps i nakken og faldende børnetal fået mig i tænkeboks. 

For hvad pokker skal jeg så? Det eneste der står fuldstændig klart er, at jeg skal være selvstændig. Jeg elsker det liv, men også at jeg må finde noget mindre fysisk end 4 små børn.

Desuden har jeg en lille webshop med børnestrik, men det er ikke den store overskudsforretning.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solstråle,

Hvad med at du lavede en ny webshop til dig selv, med smykkefremstillings ting? :) Alle mulige perler, og hvad man ellers skal bruge...?

Sådan noget bør ikke fylde særlig meget...? :)

Vh. Deniz

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Det lyder spændende, at du står ved en skillevej, hvor du kan mærke, noget nye trækker i dig. Du ved, at der skal ske noget nyt. Jeg hjælper mine kunder med at få øje på nye muligheder, fordi jeg kan være med til at kigge på dine situation gennem et nyt par briller. Jeg tilbyder kreativ sparring via Skype sessioner - eller samtaler per telefon eller via mail.  Jeg er hverken terapeut eller coach, men jeg fungerer som kreativ konsulent og idéudvikler og puster til dine gløder, så du bliver bedre til at mærke efter, hvilken retning, du gerne vil i. Hvis du har lyst til at idéudvikle med mig og få øje på flere muligheder, er du velkommen til at læse mere om mig på wordsalive.dk

Jeg arbejder med mennesker, der er nysgerrige og har lyst til at gå på opdagelse og få øje på nye muligheder - og som tør udfordre sig selv. Ellers er jeg ikke den rette, og så skal man finde en anden.

God dag,
Ditte Ernst, www.wordsalive.dk

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende med nye veje - en rigtig god læringsproces, som jeg i øvrigt selv lige har været igennem, og til dels stadig er.

Det er svært at svare på hvor du skal hen. Det er der nærmest ingen andre, der kan svare dig på. Mht. din webshop, kunne du måske udvide dens potentiale? Sælge mere end børnestrik, optimere konverteringsraten, så flere brugere køber derinde fra osv osv.

Har du andre interesser, som du ser potentiale i?

Jaa.. mulighederne er mange, og nærmest uendelige. Det største problem, er nærmest at tænke ud af boksen, og ikke være så fastlåst af alle de traditionelle karriereveje.. du kan i realiteten tjene penge på meget mere end du tror.

Held og lykke med at finde din vej :-D

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ideen, men det interesserer mig slet ikke 😉

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gemmer dine oplysninger - tak 😊

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret Tina.. Det er det sværeste at tænke ud af boksen..

Jeg holder meget af det arbejde jeg allerede har - derfor er det så svært..

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere lavet smykker, men det fanger mig ikke nok

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker endnu.

Med en stille erkendelse af, at jeg ikke kan holde til at lave tingene til min webshop mere - så jeg skal forfra.

Måske min erfaring via dagplejer kan bruges som noget vejledning? - dog er jeg ikke skolet.

Porcelæn er jeg vild med, men spørgsmålet er om det marked er mættet..

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er jeg endnu ikke videre og holder fast på mit nuværende job.. 

Elsker livet som selvstændig og vil meget nødig ende i rækken af sygedagpengemodtagere.. derfor er indput stadig meget velkommen :-) 

Bemærk dog at webshoppen er lukket - jeg kan ikke holde til at producere det..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)