Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

går med tankerne om at starte sit eget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er færdig med hg her til sommer og jeg går med tanken om at starte mit eget fordi det kunne være spændende men jeg ved bare ikke hvad jeg skal sælge og om det kan lade sig gøre? Og så vil jeg hører om i har nogle gode råd?
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:21

En god ting er at det du sælger også har din interesse. Så hvis du begynder at tænke over et område der har din interesse og dykke dybere ned i det, så er det et godt udgangspunkt. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 08:14
Hej molde,

Som der nævnes vil det helt sikkert være en fordel hvis det er noget der har din interesse, eller i det mindste ved en hel masse om. Du er så heldig at have nogle måneder til at lægge hovedet i blød og forberede dig, evt anskaffe dig ting du får brug for. Til at starte op kan du sagtens finde brugte ting og sager for at holde omkostningerne nede, eller allerede starte langsomt op med en momsregistrering så du kan moms tilbage osv.
Og selvfølgelig kan det lade sig gøre, det kan tage tid at komme godt på vej, men selvfølgelig kan det da det :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)