Hej alle aminoer. Jeg står og har lidt problemer med en beslutning jeg skal have taget. Jeg indgik en kontrakt for over 2 måneder siden, med et webbureau (hvem, er ligegyldigt) som ville lave mig en webshop. Kontrakten lød på levering efter 1 måned, men nu er vi over 2 måneder. Nu er min tålmodighed snart brugt, og jeg har allerede haft kontakt med min advokat - som mener at denne sag er lige til højrebenet (for mig). Men øv hvor jeg ikke gider bruge al den tid på advokat og ballade, som jeg ellers kunne have brugt på at skrive indlæg på amino, eller arbejde med min kommende virksomhed. Jeg føler lidt at jeg er blevet lagt på hylden, og det gider jeg simpelthen ikke finde mig i. Det er jo ikke et ubetalt projekt det her. Jeg vil dog understrege at betaling blev aftalt ved levering, og derfor af gode grunde har jeg ingen penge ude og flyde. Jeg vil gerne have jeres mening. Skal jeg bare lade advokaten på løs, eller skal jeg give mere tid? Det skal siges at jeg ligger inde med en masse varer, og andre forhold der gør at jeg meget gerne så den var igang allerede nu. |
Send webbereauet en mail om, at de ikke har overholdt aftalen og at kontrakten hermed er annulleret og send evt. gerne et anbefalet brev afsted med samme indhold.
Hvad står der iøvrigt i den?? evt. kopi her!!
Godt at du ikke har betalt forud, for man skal se varen inden man betaler.
Jeg ved ikke hvad der er normalt i denne branche, men jeg betaler heller ikke, før jeg ser varen og den bør altid leveres til aftalt tid, for ellers siger det lidt om firmaets ry...fremover.