Jeg har gjort det let at se om du skal bruge Dinero, eller en anden løsning. De bedste hilsner Martin |
Det er helt enkelt en af de mest ærlige og konstruktive tilgange til at beskrive Dinero jeg kan forestille mig
Mange andre kunne lære af denne - ikke reklamebaserede tilgang - Eneste lille ting, som måske er lidt naturligt for striden mellem dig og Toke er, at når du nu går ud i at beskrive hvilke andre programmer du kunne være aktuelle - så havde det være mere storsindet at ha Billy med på listen også selv om jeg er klar over, at den ikke er udtømmende
Selve din opstilling er foregangsmand for hvor ærligt ting kan beskrives.
Lad mig også gerne af ærligt hjerte tilføje, at det er er værd at overveje alternativ til lagerstyring osv - alene fordi Dinero kontoplanen og opbygningen er så fandens meget mere logisk end alternativernes, at meget vindes ved det
OG
Lad eksterne udvikle APP funktioner - til lagerstyring - web opkobling osv - og lav en APP shop hvor de kan tilkøbes (nå det må du et eller andet sted selv ha i baghovedet - så du kan slette nogle af de ting der giver pil væk fra Dinero)
I nederste venstre firkant ville jeg nok tilføje at Intet regnskabsprogram kan dog garantere dig mod fejl - så overvej at lade en med regnskabsforstand se dig over skulderen ved første moms f.eks.
Der er fejl i mere end 50% af alle små virksomheders regnskab ved skats gennemgang - og det kan godt være det kun er 30% for Dinero kunderne for crowd svar må give færre fejl - men det er stadigt farligt at tro - at et program løser alt - og det er måske endnu mere farligt opstillingsmæssigt for de mange ny IVS
way to go - din simple gennemgang letter vejen til valget givet
John Hannover