Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25% rabat til Aminoer på eBog - kun resten af November

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fælles Aminoer...

I anledningn af at det snart er Jul, og man skal have sat sine produkter i stilling til den store julehandel, giver jeg nu 25% rabat på min nye eBog - Webshop Hvordan.

Det eneste du skal gøre er, at skrive "amino" i discount området ved checkout....

Denne eBog er for dig som overvejer at oprette en webshop op. Du behøver ikke have hverken teknisk snilde eller have den store erfaring med internettet. Den gennemgår alle områder inden for det at starte en webbutik.
Den er en praktisk indgangsvinkel og er sprængfyldt med eksempler på hvordan du opretter en ebutik.

Med denne eBog, kan alle starte en online butik, det eneste det kræver er, at du har et produkt du gerne vil sælge.

Normalprisen er 199 kroner, men du får som Amino nu 25% rabat resten af November måned...

eBogen kan købes fra websitet - http://webshop-hvordan.dk

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:42

Det lyder godt... men når man prøver at købe bogen kommer der en fejl (når betalingen skal gennemføres)

/Jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:01

øh.. okay... har da ellers selv forsøgt mig... hvilken slags fejl melder den... ?!

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Skrevet kl. 13:03
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:06

gav også mig en fejl... det tjekker jeg lige op på... det kan være rabat-tingen som er gået galt... jeg vender lige tilbage hurtigst muligt

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:15

Det var dælens... jeg har nu sat prisen ned til 149 kroner for alle, og så kører betalingen igennem Paypal istedet...

Det burde virke nu... men prisen er stadig kun resten af måneden.. og så skulle jeg gerne have fået styr på mine rabat-kuponer igen... men det er den som gik ind og drillede....

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Skrevet kl. 13:24

Så gik den 99% igennem - eneste fejl er når man efter betalingen trykker på complete purchase..

Thank you for your paymentPayment by PayPal

You just paid without exposing your financial information.

Receipt ID: XXXXXXXXXXXXXXXXXX

The payment for your purchase from info@mbitcenter.dk has been completed.

Keep this Receipt ID and contact information in case you need to contact the merchant or PayPal. PayPal has also emailed a receipt of this transaction to you.

Merchant Contact Information

info@mbitcenter.dk
info@mbitcenter.dk

Go to PayPal Account Overview

var myText = 'View Printable Receipt'; var myid = 'myAllTextSubmitID';var myname = 'receipt.x';document.write('');document.write(myText);document.write('');  View Printable Receipt
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:38

hmm.. hvad sker der når du trykker på "view printable receipt"... ?!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:20

Undskyld, Brian, men jeg kan ikke lade være: Ret sjovt sammenfald at der er problemer med webshoppen, som skal sælge en bog med titlen: Webshop, hvordan. :-)

Spøj til side, jeg håber at du får fundet nissen og fikset problemet og jeg ønsker dig selvfølgelig masser af salg af din udgivelse!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:36

he he.. ja.. det kan man jo godt sige er et lille paradoks :-) ... men havde ikke lige prøvet mig frem med det rabat kupon system før... men vi bliver jo alle klogere ;-)...

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)