Hej Brian |
Jeg har selv skrevet bogen... med masser af blod, sved og kaffetårer... ;-)
Hej Brian |
Jeg har selv skrevet bogen... med masser af blod, sved og kaffetårer... ;-) |
Udmærket, godt gået :-) |
Jeg prøvede at købe bogen med Paypal, men jeg fik en timeout.. |
super... det går jo bare skide godt... ;-( Jeg havde ellers fat i e-junkie som styrer downloading systemet.... og de mente alt var i orden... Så nu tror jeg at der skal en dankort gateway til alligevel... Martin, jeg ved godt jeg har tabt dig som kunde :-) , men der er andre der har købt en ebog i samme periode, hvor det har virket... |
Du har ikke tabt mig som kunde, havde du det, så gad jeg ikke fortælle at det ikke virkede :-) |
okay... spørgsmålet er så om det er paypal, e-junkie eller min website det er galt med... er gået i gang med at gøre det muligt for at betale med dankort... og samtidig lave en udførlig guide i hvordan man gør, for pbs' hjemmeside er da rimelig u-overskuelig... det skylder jeg vist også e-bogens læsere at tilføje... :-) |
|
Det virkede også for mig denne gang. Jeg fik dog en tom side til sidst, men det virkede. |
okay... jeg er i gang med at få pbs på banen med dankort, og så få lavet en bedre og mere egen-kontrolleret betalingsløsning, da jeg lige nu er "afhængig" af Paypal løsningen... men tak for jeres interesse.... det betyder meget for en, når det nu er ens første ebog ;-) |