Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM på Amino - ja/nej?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften eller godnat hedder det vel efter som kl. snart runder 04.00

Nå men vil egentlig fortælle hvor ondt i maven jeg har.......AF GRIN efter at have læst alt det der er kommet ud af denne tråd.

Det er dybt forkasteligt at læse hvor smålig og barnlig en voksen mand kan være. Hvem jeg tænker på kan i selv gætte jer til. James tag lige udvis lidt respekt!!! 

Hvad er det for en smøre at give andre Aminoer? Puha har stadig ondt i maven.... Du burde især give Mikkel og selvfølgelig de andre en STOR undskyldning for den klat. Men på den anden side tror jeg ikke det røre dem synderligt........

(Martin Thorborg er der ingen regler for hvad folk kan tillade sig i dette Åhh skønne forum?   )
Nå det var bare lige en tanke!

Nå men min kommentar skulle egenlig kun være at jeg er ked af at der er kommet sådan en stemning og jeg håber da at dette var første og sidste gang man skal læse sådan en gang hø
Elsk din næste som du selv vil elskes.....James

Godnat drenge og tak for et super forum trods alt.

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 07:46
Dato: 2/11/2006 4:07:46 AM Forfatter: Zeeks.dk

God aften eller godnat hedder det vel efter som kl. snart runder 04.00

Nå men vil egentlig fortælle hvor ondt i maven jeg har.......AF GRIN efter at have læst alt det der er kommet ud af denne tråd.
Det er dybt forkasteligt at læse hvor smålig og barnlig en voksen mand kan være. Hvem jeg tænker på kan i selv gætte jer til. James tag lige udvis lidt respekt!!! 
Hvad er det for en smøre at give andre Aminoer? Puha har stadig ondt i maven.... Du burde især give Mikkel og selvfølgelig de andre en STOR undskyldning for den klat. Men på den anden side tror jeg ikke det røre dem synderligt........
(Martin Thorborg er der ingen regler for hvad folk kan tillade sig i dette Åhh skønne forum?   )
Nå det var bare lige en tanke!
Nå men min kommentar skulle egenlig kun være at jeg er ked af at der er kommet sådan en stemning og jeg håber da at dette var første og sidste gang man skal læse sådan en gang hø
Elsk din næste som du selv vil elskes.....James
Godnat drenge og tak for et super forum trods alt.

Jamen godt at se det morer dig. Jeg forventer nu heller ikke, at du har særlig meget indblik i hvad det egentlig drejer sig.
Mikkel har et eller andet sted i mine øjne sparet sammen til et møgfald og det har han ikke gjort over dage eller uger, men over måneder og uanset hvor grov og useriøs jeg måske virker er mine udtalelser, så er det i sidste ende et kedeligt resultat af, at han hele vejen igennem kun har formået at pisse folk af og det er det jeg reagerer på.
Jeg har ikke kunne andre måder at sige det, for budskabet er forsøgt leveret til ham utallige gange før og på ordentlige måder. Mikkel burde på nuværende tidspunkt ikke være i tvivl om, at flere ser ham som et negativt og destruktivt element. - Jeg ser ham ikke som en person der ønsker at skabe debat, jeg ser ham simpelthen kun skabe splid og jeg kan ikke forstå hvorfor han gør sig den umage.

Med det sagt skal du ikke bryde dig om at belære mig om respekt.
Du skal ikke fortælle mig om hvad jeg skal undskylde for.
Og du skal ikke smide bibelske citater i hovedet på mig.

Nu kan du læne dig tilbage og høste en gang rygklapperi fra den obligatoriske gruppe af modstandere.
Du har lige scoret et par billige point på min bekostning. Så nu kan du med rette droppe din selvfede attutide og ide om, at du bør udtale dig om noget der har foregået måneder før din deltagelse på Amino.

Jeg siger somend gerne undskyld til Mikkel. Problemet er bare, at han efter min mening har fortjent hver en skideballe han har fået og lidt til. Så hvordan forventer du at jeg skal kunne sige undskyld?

PS. Gør dig endelig ingen ulejlighed med at besvare mit indlæg (nu ved folk alligevel godt at du er go' nok).
Jeg vil nemlig helst gerne kunne runde det sidste af indenfor en rimelig tid inden jeg trækker mig ud af MLM debatten.

Respekt min bare ***. Nu har jeg fandme hørt det med.
Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Nå, nu kan det sgu osse næsten være ligemeget... Her kommer jeg som førstegangsombærer og skriver et mægtig begavet indlæg  og citerer 1. Mosebog og Freud og så forsvinder hele molevitten i en eller anden spand eller hvad der nu sker når man osv... Men altså (og nu ta''r jeg sgu backup i word), det jeg vil sige er, at det er ikke så lidt(!) at finde sådan et forum, når man har siddet i 10 år og fjumret rundt med egen forretning... Helt ærligt - det kunne i da godt ha'' sagt lidt før end nu!

Efter 10 år som selvstændig er det en ren lise at finde Amino - det er dog ganske utroligt, hvad der kommer udover rampen: DeMid, Stokholm, Jacobsen og Thorborg og alle jer andre kaster jer med blank pande lige ind, hvor det kan gi'' knyster. Og det det er jo det, der er så flot! STORT!

Jeg har været ''kryster'' i et par uger og blot medlem af ''klubben'' i et par dage og jeg kan godt sige, at det har været en oplevelse. Det der imidlertid fik mig ud af hullet var MLM-debatten, som måske/ikke snart er en saga - i hvertfald her på ''sitet''. - Der skal jo være en anledning - og for mit vedkommende: måske endda en afledning.

Jeg ved ikke en skid om MLM (sådan da), men det lader til at have fået en del af jer ud af fjerene. Det har i hvert fald været en underholdende debat. Ikke for indholdets skyld... (er det ikke netop manglen på egentlig substans i MLM, der pisser folk (og jeg) af?

Jeg sætter overhovedet en stor pris på den soberhed, som generelt præger tonen på Amino. Det er somom debatten (det er dig - og nu er det osse mig) vitterlig er ganske godt selvstyrende. Er det ikke netop det, som er så berigende. Men ikke for meget - vel?! ... MLM? Helt ærligt!

Som sagt har jeg ikke været her så længe, men mon ikke Thorborgs (gerne vil bibeholde et) grundsynspunkt, som er, at alle skal ha'' plads her på Amino, selv MLM''er og netop derfor har han foreslået en særlig ''sti'' til dem? Jeg synes det er et flot(!) standpunkt. Men mon ikke det dækker over en de facto opfattelse af, at MLM ikke har en plads i dette forum. (Martin, meld klart ud!)

Som sagt, ved jeg ikke en fis om MLM -nå, ja jeg har nu godt nok en kusine i USA (min yndlingskusine!), som brændte nalderne svært på AmWay og jeg ved da lidt om HerbaLife og en del om scams og fup og fiduser og har gudskelov ikke selv været involveret og for fanden, hvor forstår jeg godt, hvis tonen bliver lidt spids når tråden rippes den vej...!

Men i virkeligheden ville jeg jo bare sige hej/godmorgen til jer alle og komme med en masse opmuntrende citater far 1. Mosebog og Groucho Marx osv., så''n lige for at bløde stemningen op - give en cadeau til Fenderbender for hans klare udmelding om det (u)betimelige i at give sig udi kopiimport, tøjfløsen fra 2200, som har totalt tjek på storbymode og ikke er bleg for at love et par på hovedet - det er da noget af det, der rykker her i spalterne! Godt gået! Jeg håber, at jeg fremover kan leve op til dette flotte niveau.

Som antydet, var det hensigten at citere generøst fra overalt og i det hele taget give indtryk af, at her kom jeg... Men teknikken må åbenbart vente på mig, eller omvendt: (Er der en særlig teknik, man skal anvende, for ikke at risikere at miste sit indlæg i skrivefasen?)

Jeg skal senere/snart vende tilbage med beskrivelse af, hvad jeg videre foretager mig - evt. kan du se på hjemmeside. Og ikke blive meget klogere - den er pauver, jeg ved.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:27
Personligt får jeg intet ud af den, men kigger også sjældent i den. Jeg synes, vi skal respektere, denne form for iværksætteri, da det har gjort meget for mange mennesker. Og så må vi jo bare håbe på, at dem der bruger dette forum, snart bliver voksne nok, til at fører en reel debat/diskussion, som alle kan have nytte af, i stedet for at kaste med mudder hele tiden
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:48
Hej James

Jeg må sige at i 99% af alle dine indlæg er jeg 100% enig med dig. Derfor er du uhyre vanskelig at diskutere med, for jeg er jo enig, og tit er du bedre til at formulere dig end jeg er.

Det er kun valg af firma hvor vi er uenige

Derfor er jeg ikke så synlig her på debatten, for jeg mener ikke der er nogen menig i hele tiden at skrive: "Jeg er enig med James"

Men den her gang vil jeg gerne bakke dig op. De skideballer du har delt ud, har efter min mening været 100% berretiget.

Og jeg vil gerne tilføje, at alle dem der ikke har noget konstruktivt at bidrage med til MLM debatten bedes holde sig væk. Vi andre (så vidt jeg ved) blander os heller ikke i andre debatter med tilsvinning. Men fordi nogler af jer kritikere gør det i MLM debatten, er jo nok fordi, ( som i selv beskriver det) god underholdning, og vi ser jer ikke som ivæksættere på ligefod med os andre.

Det synes jeg er respektløs!!

Kunne vi få de ligegyldige kritikkere fjernet fra MLM debatten + de ligegyldige reklameindlæg vi ser fra nogle personer, som så bagefter ikke viser sig i debatten. Så tror jeg faktisk godt det kan lade sig gøre med en sober MLM debat.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:11

Dato: 2/11/2006 4:48:27 PM Forfatter: Lougan

Kunne vi få de ligegyldige kritikkere fjernet fra MLM debatten (...).

NIX - der skal være plads til "ligegyldige kritikkere" overalt i enhver debat.
Jeg synes egentlig, det er meget fint, at MLM-trådene kører med sobre indlæg, kritiske indlæg og absurde reklameindlæg. Ved siden af dette kører så den del af iværksætterdebatten, som handler om mere traditionelt opbyggede virksomheder.
På den måde kan potentielle iværksættere læse om de to vidt forskellige måder at drive virksomhed på, og så kan de jo selv tage stilling til, om de vil arbedje på den ene, den anden eller begge måder.

I MLM-folk er da også meget velkomne i de andre tråde. Hvis I synes, det er forkert, at jeg går ud og sælger annoncer ved at personlige besøg og aftalte salgsmøder hos forretninger og håndværkere - jamen så skriv dog det, i de tråde, hvor jeg beskriver dette arbejde. Kritisér endelig alt det, I har lyst til.

Til gengæld må I finde jer i, at jeg under tiden vil komme med indlæg, hvor jeg kritiserer de salgsmetoder, som jeg selv er blevet udsat for af MLM-folk. I må også finde jer i, at jeg under tiden fortæller om MLM-fiaskoerne: De, der troede sig sikre på en millionforretning, men blev skuffede, fordi succen stoppede ved kanten af omgangskredsen og i øvrigt ud over en alt for dyr startpakke også kostede et par venskaber.

mvh Hans
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:30

Lougan> Konstruktivt eller ej. Det afhænger jo meget af hvilken øjne der læses med. Generelt synes jeg at denne afdeling har "lidt" svært ved at modtage konstruktivt kritik.

Om vi alm. værksættere skal holde sig væk? Nææ hvorfor? Hvordan bliver i så bedre? Og vi for den sags skyld. Hvordan skal vi nogensinde blive klogere på Jer?

Forestil Jer et forum hvor vi alle klappede hinanden på ryggen. Forfærdeligt!
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:58
Hej Boysen

Jeg synes nu at jeg, og andre aktive MLM''er herinde er villig til at hjælpe og besvare spørgsmål.

Selvfølgelig kan man ikke sætte rammer for hvad der er konstruktivt, men med en god postion fornuft, så tror jeg nu de fleste alligevel godt kan skeldne mellem fornuftige spørgsmål/kommentar fra spam og ligegyldig tilsvinning.

Det som jeg føler tit går galt her inde på MLM debatten, er at vores fag ikke bliver respekteret, så når vi prøver på at besvare spørgsmål herinde, bliver vi altid sat i mistilid fordi en eller andens fætter/onkel har været udsat for noget andet. Når vi så prøver på at forklare at også i vores branche er der brødne kar, men at MLM som helhed ikke er sådan. Så oplever jeg at så vil man hellere tro på fætteren, istedet for at tro på en fagmand der har arbejdet med branchen i flere år.

Når jeg læser andre steder inde på amino, så respektere man når der bliver svarret på spørgsmål fra nogen der ved noget om det.

Vi vil også kun hjælpe(Vi har jo ikke noget ud af at forpeste vores egen branche), men det er svært når vi hele tiden bliver sat i mistillid.
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 02:50

Hej James

Jeg kom lige forbi dit indlæg længere oppe og så vile jeg lige knyte en komentar til det du skriver for du er ikke den eneste der er træt af Mikkel de mib

Der har været nogne debater hvor ham og Rosenstrand har krysset klinger og hver gang er det end med det samme som du oplever nemlig at han bare begynder at svine til o.s.v. Prøv at se dene debat. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=2414&num=15&pageNo=14

Nu er jeg ikke pyskolog eller læge men bare en dum programmør men jeg mener også han er syg i sindet. Jeg er sån set ligeglad men det er skisme ærgerligt at han javer folk væk på den måde. jeg så at Rosentrand har slettet sit navn og links og alt muligt. Jeg ved ikke om der er nogen der kender Mikkel privat der kan hjælpe ham eller snakke ham til rette for han har jo samme ry på andre debater på netet. Men jeg forstår dig ihvertifalde godt i det du skriver. 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:22

Undskyld mig, men det er da godt nok det mest svinske og grimme indlæg jeg har læst længe.

Du blander dig i en debat, ALENE for at svine en person du ikke kender til. FØJ.

Hvis nogle har brug for hjælp kan det da kun være en person, og det er DIG.
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)