God aften eller godnat hedder det vel efter som kl. snart runder 04.00 Nå men vil egentlig fortælle hvor ondt i maven jeg har.......AF GRIN efter at have læst alt det der er kommet ud af denne tråd.
Det er dybt forkasteligt at læse hvor smålig og barnlig en voksen mand kan være. Hvem jeg tænker på kan i selv gætte jer til. James tag lige udvis lidt respekt!!!
Hvad er det for en smøre at give andre Aminoer? Puha har stadig ondt i maven.... Du burde især give Mikkel og selvfølgelig de andre en STOR undskyldning for den klat. Men på den anden side tror jeg ikke det røre dem synderligt........
(Martin Thorborg er der ingen regler for hvad folk kan tillade sig i dette Åhh skønne forum?
Nå det var bare lige en tanke!
Nå men min kommentar skulle egenlig kun være at jeg er ked af at der er kommet sådan en stemning og jeg håber da at dette var første og sidste gang man skal læse sådan en gang hø
Elsk din næste som du selv vil elskes.....James
Godnat drenge og tak for et super forum trods alt.
|
Dato: 2/11/2006 4:07:46 AM Forfatter: Zeeks.dk
God aften eller godnat hedder det vel efter som kl. snart runder 04.00
Nå men vil egentlig fortælle hvor ondt i maven jeg har.......AF GRIN efter at have læst alt det der er kommet ud af denne tråd. 

Det er dybt forkasteligt at læse hvor smålig og barnlig en voksen mand kan være. Hvem jeg tænker på kan i selv gætte jer til. James tag lige udvis lidt respekt!!! 

Hvad er det for en smøre at give andre Aminoer? Puha har stadig ondt i maven.... Du burde især give Mikkel og selvfølgelig de andre en STOR undskyldning for den klat. Men på den anden side tror jeg ikke det røre dem synderligt........
(Martin Thorborg er der ingen regler for hvad folk kan tillade sig i dette Åhh skønne forum?
)

Nå det var bare lige en tanke!
Nå men min kommentar skulle egenlig kun være at jeg er ked af at der er kommet sådan en stemning og jeg håber da at dette var første og sidste gang man skal læse sådan en gang hø

Elsk din næste som du selv vil elskes.....James
Godnat drenge og tak for et super forum trods alt.
Jamen godt at se det morer dig. Jeg forventer nu heller ikke, at du har særlig meget indblik i hvad det egentlig drejer sig.
Mikkel har et eller andet sted i mine øjne sparet sammen til et møgfald og det har han ikke gjort over dage eller uger, men over måneder og uanset hvor grov og useriøs jeg måske virker er mine udtalelser, så er det i sidste ende et kedeligt resultat af, at han hele vejen igennem kun har formået at pisse folk af og det er det jeg reagerer på.
Jeg har ikke kunne andre måder at sige det, for budskabet er forsøgt leveret til ham utallige gange før og på ordentlige måder. Mikkel burde på nuværende tidspunkt ikke være i tvivl om, at flere ser ham som et negativt og destruktivt element. - Jeg ser ham ikke som en person der ønsker at skabe debat, jeg ser ham simpelthen kun skabe splid og jeg kan ikke forstå hvorfor han gør sig den umage.
Med det sagt skal du ikke bryde dig om at belære mig om respekt.
Du skal ikke fortælle mig om hvad jeg skal undskylde for.
Og du skal ikke smide bibelske citater i hovedet på mig.
Nu kan du læne dig tilbage og høste en gang rygklapperi fra den obligatoriske gruppe af modstandere.
Du har lige scoret et par billige point på min bekostning. Så nu kan du med rette droppe din selvfede attutide og ide om, at du bør udtale dig om noget der har foregået måneder før din deltagelse på Amino.
Jeg siger somend gerne undskyld til Mikkel. Problemet er bare, at han efter min mening har fortjent hver en skideballe han har fået og lidt til. Så hvordan forventer du at jeg skal kunne sige undskyld?
PS. Gør dig endelig ingen ulejlighed med at besvare mit indlæg (nu ved folk alligevel godt at du er go' nok).
Jeg vil nemlig helst gerne kunne runde det sidste af indenfor en rimelig tid inden jeg trækker mig ud af MLM debatten.
Respekt min bare ***. Nu har jeg fandme hørt det med.