Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en business mentor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min egen lille iværksætter forretning, som jeg gerne vil gøre endnu skarpere. Hvem kan jeg mon tale med, mødes med -> hvor vi i fællesskab kan udvikle min forretning, til større højder? Kender du en? Kan du anbefale en? 

Glæder mig til at høre fra alle Jer skønne Aminoer.

Martin

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du forsøgt den lokale erhvervsforening/erhvervsudvikling, de har tit iværksætterrådgivning. Typisk meget overordnet, men har tit et netværk af rådgivere eller mentorer de kan henvise til.

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det vil jeg se på med det samme :)

Tak

Martin

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

hvilken form for virksomhed driver du, og er det på salg, indkøb, produktion eller andet du ønsker at blive skarpere? 

Martin. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Hej Martin,

hvilken form for virksomhed driver du, og er det på salg, indkøb, produktion eller andet du ønsker at blive skarpere? 

Martin. 

Enig.
Virksomheds type/branche
Ønsket fokusområde
Lokalition i landet
Størrelse på din virksomhed

Det er tingene vi skal vide, hvis vi skal kunne anbefale en direkte :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

+ rent ud - vil du betale for en mentor eller ha en der gratis sætter sig  - begge dele kan være muligt men det kan være forskellige personer. Jeg ville f.eks. ikke sidde gratis med nogen - ikke fordi jeg er fedtet - men valget er for svært og lidt proff stolthed - andre vil sikkert gøre det gratis - så  - er du indstillet på en betalt mentor eller  - en der sidder gratis og hvad har du af tidsforventning (et godt resultat vil ofte betyde møde og gennemgang en gang om måneden i ex 1 år - men helt afhængigt af de ting de øvrige så fint har nævnt)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

+ rent ud - vil du betale for en mentor eller ha en der gratis sætter sig  - begge dele kan være muligt men det kan være forskellige personer. Jeg ville f.eks. ikke sidde gratis med nogen - ikke fordi jeg er fedtet - men valget er for svært og lidt proff stolthed - andre vil sikkert gøre det gratis - så  - er du indstillet på en betalt mentor eller  - en der sidder gratis og hvad har du af tidsforventning (et godt resultat vil ofte betyde møde og gennemgang en gang om måneden i ex 1 år - men helt afhængigt af de ting de øvrige så fint har nævnt)

vh John H

Rigtig god pointe! Lidt mere forventningsafstemning :-) 
Jeg må erkende at jeg har et par stykker, der har et så godt projekt at jeg har valgt u/b at hjælpe dem lidt i ny og næ, over skype... Cirka engang om måneden. Men det er mere fordi jeg virkeligt tror på deres projekt. 
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for Jeres svar! 

Jeg spiller med åbne kort, så her kan i se min forretningsplanhttp://goo.gl/Ne9B6S Ved at læse den (ca. 3. minutter) kan i få en idé om, hvor jeg er og hvad jeg kæmper med.

Men her er svar på Jeres første spørgsmål: 

Virksomheds type/branche
Personlig ejet enkeltmandsvirksomhed
Ønsket fokusområde
Vækst, øget omsætning, flere markeder
Lokation landet
København
Størrelse på din virksomhed
En mands virksomhed
Kan jeg betale for en mentor?
Ja, hvis det rette match findes. Min virksomhed giver overskud. Jeg ved mit koncept virker. Jeg er bare usikker på hvordan jeg vækster / og breder mine services og produkter ud til engelsk-talende lande.
Mvh. Martin
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du skal være mere end velkommen til at give mig et kald eller mail - Jeg driver virksomheden House of Visions og vores primære virke er at hjælpe andre virksomheder godt på vej. Du kan finde flere oplysninger på vores hjemmeside og evt. registrere for en gratis session, hvor vi kan lære hinanden nærmere at kende og i hvilken udstrækning vi kan hjælpe dig og din virksomhed

Dbh.

Kim Kampp

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Du er velkommen til at smide mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Jeg har læst din forretningsplan - og tror godt jeg kan give dig et spark i den rigtige retning, om hvordan du kommer igang med dit produktsalg - og med fokus på uden for danmark :-)

Vi kan evt. tage et Skype kald på det tidspunkt. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)