Hej Aminoer, Jeg har udviklet et (synes jeg selv) smart computerprogram, til at overvåge virksonhedens servere med. Jeg er nu efter lang tids finpudsning blevet helt færdig, og er nu klar til at markedsføre systemet. I første omgang vil jeg prøve en lille direct mail kampagne til 200 virksomheder. I den forbindelse, mangler jeg at få trykt 200 brochurer. Men jeg har jo ikke tjent nogen penge endnu. Jeg vil høre, om der er en barmhjertig Amino, som vil trykke disse 200 brochurer, mod at blive betalt 20% af omsætningen af kampagnen. Brochuren er en 4-sidet A4 med tryk til kanten. Den leveres som trykklar PDF i cmyk farver i 300 DPI Har du lyst til at se hvad det er for et system, kan du læse mere om det på www.pionersoft.dk/serversafe Med venlig hilsen Søren Vedel |
Hvis du får det lavet på et discounttrykkeri som f.eks. lasertryk, koster det ca. 1200 kr.
Det betyder, at du skal lave ét salg på kampagnen for at have dine brochurer tjent hjem.
Hvis du ikke tror mere på dit produkt end det, bør du nok opgive at sælge det allerede nu.
Æd de 1200 selv og se at komme i gang - du har jo et fint produkt, som nok skal finde sine købere.
mvh Hans