Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler brochurer, men har ingen penge ):

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har udviklet et (synes jeg selv) smart computerprogram, til at overvåge virksonhedens servere med. Jeg er nu efter lang tids finpudsning blevet helt færdig, og er nu klar til at markedsføre systemet. I første omgang vil jeg prøve en lille direct mail kampagne til 200 virksomheder.

I den forbindelse, mangler jeg at få trykt 200 brochurer. Men jeg har jo ikke tjent nogen penge endnu. Jeg vil høre, om der er en barmhjertig Amino, som vil trykke disse 200 brochurer, mod at blive betalt 20% af omsætningen af kampagnen.

Brochuren er en 4-sidet A4 med tryk til kanten. Den leveres som trykklar PDF i cmyk farver i 300 DPI

Har du lyst til at se hvad det er for et system, kan du læse mere om det på www.pionersoft.dk/serversafe

Med venlig hilsen

Søren Vedel
info@pionersoft.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:30

Hvis du får det lavet på et discounttrykkeri som f.eks. lasertryk, koster det ca. 1200 kr.
Det betyder, at du skal lave ét salg på kampagnen for at have dine brochurer tjent hjem.
Hvis du ikke tror mere på dit produkt end det, bør du nok opgive at sælge det allerede nu.

Æd de 1200 selv og se at komme i gang - du har jo et fint produkt, som nok skal finde sine købere.

mvh Hans

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:55

ikke at det har noget at gøre med brochurerne, men jeg synes ikke det fremgår hvilken platform programmet kører på - dog ligner det en windows-applikation, og det skal man måske gøre opmærksom på i markedsføringsmaterialet (og hjemmesiden) - og måske påbegynde udvikling af versioner til andre operativsystemer, da windows så vidt jeg husker er i mindretal på serversiden :)

Tilmeldt 29. Jan 06
Skrevet kl. 01:14

Oplysningerne du efterspørger, står under feltet Support :)

Tilmeldt 29. Jan 06
Skrevet kl. 08:11

Hej igen,

Jeg tror der er nogen som misforstår tråden. Det drejer sig ikke om hvorvidt jeg tror på mig selv, ej heller om jeg er villig til at betale det som det koster. Problemet er derimod at jeg ikke har pengene til at betale med.

- Søren

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:05

Hej Søren

Jeg forstår skam godt dit problem, og du må undskylde at jeg er lidt hård mod dig.
Min pointe er, at det beløb, du mangler er et meget lille beløb i forhold til, hvad du må kunne forvente at sælge.
Hvis jeg gennemgår min garage grundigt, tror jeg jeg kan finde tomme flasker for et beløb der ligner.
Du kan formentlig let overbevise din bank om, at de skal lægge de 1200 ud som et bevilget overtræk på dit dankort.

Jeg går ud fra, at du er overbevist om, at din kampagne fører til salg af nogle systemer?

Hvis du er overbevist om dette, ved du også, at det første system du sælger, kan tjene dine brochurer ind. Det andet tjener portoen. Herefter er der penge til dig. Hvis du tror på dette - så kast dig dog ud i det - du blive ikke sat ud af huset for 1200 kr.

Du er i færd med at bruge et trykkeri som investor (en meget lille investor, ganske vist). Banken er meget bedre til den slags. Jeg tror det koster mere at udstille dig selv som potentiel dårlig betaler end at overtrække din lønkonto i en måneds tid. Det er ærgerligt for dig, for du står med chancen for at få skubbet noget stort og godt i gang.

Held og lykke med projektet.

mvh Hans

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:11

Hej Søren,

Jeg kan fuldt ud sætte mig ind i din situation - har vi ikke alle (næsten) stået i en situation hvor kontoen er trukket så hårdt op at dagens pakke smøger skal udsættes til næste uge...

Hvis du tror på dit produkt er det jo ikke de 1200,- til trykkeriet som skal holde produktet fra gaden. Men lad os sige at en af os skyder de 1200,- i projektet... Har du så de resterende penge til kuverter og frimærker..?

/Per B. Lauridsen

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26

Hej Søren

Jeg har et godt råd! Du skal forsøge et reklamebureau i Århus, som hedder Nord Advertising.

Deres kernekompetence er at lave gratis brochurer ved at sætte små rubrik reklammer ind i brochuren. De små reklammer er med til at finansiere din bruchure.

Det er et forsøg værd at prøve dem.

VH Glenn Svendsgård 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 12:34

Hej Søren

Jeg tør godt være investor Smile ring til mig på mandag, så finder vi ud af noget. 98 42 30 30

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:29

Søren,

Der er mange muligheder for hvordan sådan en produktion kan financieres. Men som andre skriver, så vil jeg også sige at trykket af folderne er det mindste. Kuvertering og frankering bliver den dyreste del.

Hvis du vil fremstå professionelt, så skal du altså ikke gå ud og vælge en løsning hvor der sidder andres reklamer på din tryksag.
Jeg kender godt til konceptet og vi har også kørt et par enkelte opgaver på den måde, men jeg syntes helt ærligt at det giver et useriøst indtryk. Det ville fungere hvis du var en café eller et pizzeria men ellers ikke.

Jeg vil ikke tilbyde dig at du kunne få trykt dem gratis hos os, men vi kunne godt finde ud af noget en noget længere betalingsfrist end normalt.
Det er en måde at vise at vi har tillid til at du kan tjene pengene ind inden for en overskuelig fremtid - men det er samtidigt også et signal fra dig om at du også selv tror nok på ideén til at du regner med at kunne betale en gang ude i fremtiden.

/Jesper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)