Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik overfor MLM-Folk - Respekt for branchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har arbejdet med Agel som virker som måske et af de selskaber som kan blive de største i verden. Jeg synes både produktet er kanon, pengestrukturen er meget indviklet, men når man forstår den så er det klart for en hver at man kan tjene gode penge ved at få noget godt kørende...

Jeg vil til vær en tid have respekt for branchen og måden man kan starte sin eget forretning på, det er så smart.

Det jeg så er blevet klar over er, at menneskerne man så arbejder sammen med de er meget svære at samarbejde med, selvom man bliver sponseret af folk, som jo har en interesse for at det kommer til at gå en godt, så får man langt fra den opbakning og hjælp der skal til for at få skub i ens forretning. Jeg synes det er underligt man så kalder det Network Marketing, når jeg kun har oplevet "individuel marketing", min sponser i Agel, hørte jeg aldrig fra, jeg skulle endnu højere op i heirakiet for at opsøge hjælp, de ville gerne hjælpe med snak, men selvom de folk var i samme ben som en ville de ikke hjælpe en med at få folk under sig, selvom det jo ville hjælpe dem selv..

Hvorfor er det sådan? Nogen der har oplevet noget lign? Jeg har haft en meget svær periode den sidste tid, fordi der blev skabt så mange forventinger osv, men de mennesker kunne på ingen måde indfrie dem via hjælpe el noget.. Et frustrations-indlæg hvor jeg vil høre om der andre der har oplevet en slags af det samme i branchen..

Mvh Gideon

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:09

Hej

Det er desværre ikke et nyt problem. men meget mærkeligt at din upline ikke var mere hjælpsom da det naturligvis er i jeres begge interesse.

Det er meget ærgeligt at du har haft en dårlig oplevelse, men det er bare at gå længere op i organisationen indtil du finder en der kan hjælpe dig videre med din forretning.

Hvis du havde været min downline, havde jeg været på mærkerne for at hjælpe dig videre Cool 

Godfornøjelse med forretningen

Mvh Brian Kiel

Nuskin forhandler 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:04

Hej Gedion

det er lang tid siden, jeg fårstår godt det du skriver.

men jeg har tilbudt, min hjælp en del gange, og det gør jeg stadigvæk.

men du fik travlt med noget jungle juice Confused.

nu tilbyder jeg min hjælp igen, hvis du vil have den.ikke tænk tilbage og være bitter

kom lad mig hjælpe, og lad os komme igang.

har et taem medlem i odense nu i kunne måske hjælpe hinanden Smile

mvh Karsten Aagaard

www.agel4you.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)