Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan motiverer du ildsjæle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg holder mit lederforedrag i morgen (tirsdag den 10. maj kl. 19 i København) og der er stadigvæk billetter.
Book evt her:
http://www.team-marketing.dk/aabnekurser/aktive/aabnekurser_martinthorborg.htm

Det får i med hjem:

Oplev Martin Thorborg, Jubii’s dynamiske stifter, i hans medrivende og kompetente foredrag om personaleledelse.

Alt for mange chefer er kørt fast i en forældet måde at lede ansatte på.  Verden har forandret sig, og mange medarbejdere forventer at blive ledet på en helt ny måde.  Ved at ændre små ting i dagligdagen kan man både tiltrække de eftertragtede unge medarbejdere og samtidig få langt mere ud af dem, man allerede har. 


Martin Thorborg krydrer sit foredrag med sjove og udfordrende ledelseshistorier og forklarer, hvilke typer medarbejdere der rekrutteres, hvordan de fastholdes og udvikles.  Samtidig gøres der op med indgroet vanetænkning.   


Tag dine medarbejdere med til dette inspirerende foredrag og få masser af konkrete og ”grydeklare” værktøjer med hjem.


http://www.team-marketing.dk/aabnekurser/aktive/aabnekurser_martinthorborg.htm

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Martin,

Det var et godt foredrag som du holdt. Jeg kan specielt godt lide din måde at fortælle på - simpelthen blot at øse ud af din erfaring fra Jubii og SpamFighter. Det er rigtig godt at høre forskellige lederes gode og dårlige oplevelser. Der var en del erhvervsfolk fra "den gamle skole" som fik en mindre wake-up-call, da du fortalte din oplevelse med den maniodepressive tank-passer versus dig selv som chef i butikken på Falkoner Allé.

Og tak for snakken i pausen - jeg fik lidt at tænke på

/Jesper

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for ros, den er jeg rigtig glad for
Det var også spændende at høre om dine udfordringer, jeg håber du tager en dyb indånding og får taget en god beslutning.
Held og lykke med det.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)