Hvorfor vil du på gymnasiet?
Hvis du vil starte en design/import/handelsvirksom, er det da andre uddannelser, som er bedre!
F.eks. handelskolen...
Tror bare ikke at du vil få så meget ud af gymnasiet, hvis din forretning, vil have med ovenstående at gøre...
Jeg høre bare så mange vælge gymnasiet pga. traditioner og lign. og de får måske slet ikke nok ud af de 3 år...
/Brian |
Briian
Jeg ville OVERDREVET gerne på handelsskole...
Men HF (så vidt jeg ved) skal jeg ha haft 10. klasse med, og jeg har ikke gået i 10. klasse, og jeg har ikke lyst til nu, som 17 årig at bruge hele næste skole år (bliver 18 kort efter) på at gå i skole med 15 årige.. hehe..
HHX skal jeg ha haft en andet sprog ud over engelsk... Jeg gad ikke tysk og vi havde ikke mulighed for at vælge andre sprog...
Jeg var desuden så dum i folkeskolen at jeg var fuldstændig ligeglad med lektier, jeg brugte alt min tid på veninder, snak, snak, snak, fester og drenge.. Ærv, man tænker "der er alligevel så lang tid til eksamen" og pludselig er det bare forsendt også står man der med sine skod karekter...
Desuden så tog jeg 9. klasse i Sverige (jeg bor nemlig i sverige lige nu), og det var temlig svært at følge med på et nyt sprog.. Så mine karekter dur ikke rigtig til at jeg kan komme på handelsskole tror jeg, selv om at jeg ved at jeg godt ville kunne følge med lidt hårdt arbejde;-)
Så der er vist ikk rigtig andet end gymnasium, selvom jeg meget hellere havde valgt handelsskole...