Der har du min pointe! Vi kender ikke den konkrete situation. Men ud fra Uldals væsentlig rodede forklaringer og til tider direkte uintelligente måde at kommunikere, vælger jeg i denne tråd at "forsvarer" banken med en pointe om, at er du forberedt og kan du vise at have styr på din forretning - så har du meget bedre mulighed for finansiering. Og modtager du et nej, så vær "andenvejsorienteret" i stedet for at klunke! At give samfundet og "grådige kapitalister" skylden - hjælper intet! Og lad det være mine sidste ord i denne tråd! |
Trusted Partner:
Og modtager du et nej, så vær "andenvejsorienteret" i stedet for at klunke! At give samfundet og "grådige kapitalister" skylden - hjælper intet!
Er det det jeg gør ? Jeg mener jeg med al tydelighed har gjort opmærksom i min tråd på at dette var en brokketråd. Det betyder ikke jeg skal være saglig, intelligent eller på anden måde velartikuleret i mine formuleringer. Jeg har ikke på noget tidspunkt ynket over at jeg føler mig uretfærdigt behandlet, jeg har ikke givet kapitalister skylden for min umåde ulykke, eller samfundet for den sags skyld. Jeg trængte til at få noget "ud" af kroppen, og valgte at gøre det her fremfor at overfuse konen og skælde hendes frikadeller ud...
Jeg lader mig blot irritere over at banken siger nej. Og det har jeg lov til. At jeg så vælger at brokke mig over det her på amino kan jeg så i bagklogskabens lys, især grundet dine bidrag til tråden, faktisk begynde at undre mig selv over.. Men det må så være endnu en lektie der følger i kølvandet.
Trusted Partner, det er folk som dig der forsvarer janteloven, faktisk ER du janteloven når du udtaler dig på den måde du gør. Du forudsætter de dårligst tænkelige scenarier om folk, og pander dem en ordentlig en med resultatet af dine egne formodninger. Det er også fair nok, men set i det lys er vi to jo på 100% ens. Vi ligger bare i hver vores grøftekant og roder rundt..
Jeg vil gerne gøre opmærksom på igen at dette er en brokketråd, og jeg skrev højt og tydeligt som det første at hvis man ikke kunne magte at læse brok, så skulle man nok læse nogle andre indlæg på Amino. Det er meget tydeligt at se når du kommer SÅ meget op på barrikaderne, at du måske er en af dem der bare skulle have trukket på skuldrene og bladret videre i nye indlæg.. ?
Det var på ingen måder min intention at folk eller indlægsbidragere skulle ryge i totterne på hinanden pga mine holdninger eller ytringer. Så for det beklager jeg.
Det være det. Jeg ser stadig ikke logik i at man gerne vil give 30.000 i et bevilliget overtræk, men ikke vil give en kassekredit på 100.000.- med 75% kaution dvs 25.000.- usikret..? Så om det er mig eller banken der er uprofessionel ? Godt spørgsmål. Jeg har på en meget pæn måde spurgt banken om en forklaring men har endnu ikke modtaget svar. Det virker omend endnu mere uprofessionelt...
Bliv gratis medlem