Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS-løsning til hjemmeside - hvordan kommer jeg igang

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i andre top-motiverede iværksættere derude :-) ,

Jeg står i den situation, at jeg skal have åbnet en ny webshop.

Jeg har før haft en wordpress-hjemmeside, som jeg har været rigtig glad for, så tænker at jeg prøver samme løsning igen. (Fik en professionel til at lave den, men den blev desværre lukket)

Nu er mine spørgsmål så:

Hvis jeg vil selv vil begive mig ud i at lave en wordpress-webshop, hvor søger man så information henne og er der ligesom en 3-trins-raket ift. at komme i gang?

Er der eventuelt nogen, der har erfaringer med nogen professionelle, der laver disse løsninger til en god pris?

Andre gode råd?

På forhånd en meget taknemmelig iværksætter

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:59

Hejsa :-) 

Der findes en masse guides, som du kan finde på Google, indenfor WordPress udvikling. Hvis du selv ønsker at stå for webudviklingen, og ingen erfaring her, vil det kræve rigtig mange interesse timer for at nå frem til et professionelt resultat. Her kan du selvfølgelig altid nå rigtig langt ved godt gå på mod :-) 

Vi laver løbende webshop i WordPress til vores kunder. Du kan se flere af disse projektet på vores referenceliste. Jeg vil meget gerne afgive dig et skriftligt tilbud, hvis dette kunne have interesse. Derigennem vil du kunne forholde dig til at vi vil kunne dække din behov i forhold til design, funktioner, og ikke mindst pris. 

Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 27 58 02 92. Jeg sidder på kontor alle dage, så du ringer eller skrive bare :-) 

Håber på at høre fra dig. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:29
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:50

Hejsa Phillip

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage fat i en professionel, Det giver helt klart det bedste resultat, og giver dig mulighed for at bruge din tid på markedsføring, mm af din nye webshop - som forretningsejer har du forhåbentligt bedre ting at bruge din tid på end at ligge og rode med tekniske spidsfindigheder, mm

Der er mange herinde som kan og gerne vil hjælpe dig - du kan evt tage fat i Simon fra Ehvervshjemmesider, jeg kender ham ikke selv men har er meget aktiv herinde, du kan også prøve at smede opgaven op på f.eks Amino freelancer.

Det eneste du selvfølgelig skal sikre dig er at du har alle rettigheder - dermed mener jeg at løsningen ligger på dit webhotel, du har ftp adgang osv osv, få den måde kan du altid skifte leverandør og få den flyttet et andet sted hen hvis behovet viser sig

//Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)