Vi har for nylig lanceret en side hvor man kan bestille et testamente online gennem en simpel formular. Testamentet bliver lavet af advokater og sendt direkte til kunderne få dage efter formularen bliver udfyldt. Vores målgruppe er travl og internet kyndige personer som gerne vil sikre familien med et testamente men ikke kan/vil tage tid til at møde op med en advokat.
Jeg vil gerne have jeres meninger og forslag til sidens brugervenlighed og indhold: http://lavtestamente.nu/
Mange Tak!
Travis
REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da
Når du beder om afgivelse af personfølsomme oplysninger vil jeg - ud over en sikret side (HTTPS) - forvente et CVR-nummer tydeligt angivet, så man ved hvem man giver sit CPR-nummer til.
Det manglende CVR-nummer går i øvrigt igen på hjemmesiden for advokatfirmaet bag den omtalte side.
Jeg ville også forvente overholdelse af EUs cookiebekendtgørelse - også på advokatfirmaets hjemmeside. :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak i to! SSL/HTTPS vil straks blive konfigureret og vi vil tilføje CVR nummeret. Var der andet? Hvis I kommer til at gennemgå spørgeskemaet (uden at ville have et testamente) skrive venligst TEST til fornavn.
Mvh,
Travis
REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da
Jeg prøvede noget af spørgeskemaet, men gik lidt kold på den her:
Har du tidligere været i et længerevarende samlivsforhold? *
Dels var mit første spørgsmål: 1. Hvor langt er et længerevarende? Der mangler info om dette.
Næste er at jeg så vælger at svar "ja". Så sker der det at jeg bliver spurgt:
Med hvem?
Med det spørgsmål dukker der rigtigt mange nye op i hovedet hos mig her.
Hvad skal den information bruges til? Hvad nu hvis jeg har boet sammen med mere end 1? Er det vedkommendes CPR-nummer der skal gives.
Jeg går videre og får denne: Jeg efterlader mig ingen livsarvninger, og ingen adopterede eller bortadopterede børn * Enig vs Ikke enig
Øeh?! Jeg ved ikke om jeg er enig når jeg ikke ved hvad I mener med "livsarvinger"? Hvis jeg ikke havde nogen, der kunne arve mig, ville jeg slet ikke være på sitet :-)
Jeg vil foreslå at I lokker testpersoner til at bruge det, mens I kigger med, så kommunikationen kan blive mere forståeligt.
En ting er at jeg skal gætte hvad I mener med spørgsmålene. Endnu værre er det når jeg tænker "hvad skal I dog bruge den oplysning til?" :-)
Tak Gita - det med testpersoner er det næste step, men jeg håber at få mange gode tips her før vi starter med dem. Dine kommentarer til formularen testamente for "enlig uden børn" er i hvert fald noteret.
se til at der også inkluderes muligheder som skilsmissesæreje osv - da mange benytter disse typer idag - En type særeje hvis man skilles og en anden hvis man blir sammen og den ene død - så børnenes penge ikke ryger i overformynderi