Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kommer den nye version af Amino?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jeg tænkte på, at Amino, som det ser ud nu - har set sådan ud i mange år efterhånden.

Der mangler efter min mening en del optimering med designet og med diverse småproblemer. Men Amino udvikler sig ikke rigtigt, som man kunne forvente af en brugt og relevant 'service' eller sted for folk med et firma.

Jeg tænkte bare: hviler man lidt på laurbæerne, eller kommer der på et tidspunkt en opdateret version af Amino?

Jeg vil meget gerne hjælpe - og prisen behøver indledningsvis kun at være et plusmedlem-abonnement - men det kan vi måske se på?

Hvad tænker teamet?

Mvh David

www.davidchristensen.dk

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

davidchristensen:

Jeg tænkte på, at Amino, som det ser ud nu - har set sådan ud i mange år efterhånden.

Der mangler efter min mening en del optimering med designet og med diverse småproblemer. Men Amino udvikler sig ikke rigtigt, som man kunne forvente af en brugt og relevant 'service' eller sted for folk med et firma.

Jeg tænkte bare: hviler man lidt på laurbæerne, eller kommer der på et tidspunkt en opdateret version af Amino?

Jeg vil meget gerne hjælpe - og prisen behøver indledningsvis kun at være et plusmedlem-abonnement - men det kan vi måske se på?

Hvad tænker teamet?

Mvh David

www.davidchristensen.dk

-

Der findes allerede et Plus abonnement på Amino?

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Ja, efter Amino ikke har hr. Thorborgs hovedfokus længere sker der desværre ikke så meget som i opstartsfasen hvor her var så hyggeligt og gode videoer. Det var tider :D

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nabino:

Ja, efter Amino ikke har hr. Thorborgs hovedfokus længere sker der desværre ikke så meget som i opstartsfasen hvor her var så hyggeligt og gode videoer. Det var tider :D

Så vidt jeg har hørt så sidder de fleste af Amino programmøre og koder på Minmave.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Omkring produktion af video på Amino TV er de blevet lukket ned fordi interessen for at se dem her på Amino var faldende.

Vi har over det seneste år udviklet Amino Freelancer til gavn for aminos brugere. I snit kommer der 10 nye freelanceopgaver om dagen.

Den næste måned er fokus på at udvikle hele den mobile Amino Debat.

Vi kan ikke matche Facebook i udviklingstempo. Men der rettes små ting hver dag og lige pt har vi 4 udviklere til at forbedre debat, freelancer og virksomhedsbørsen.

Amino har aldrig haft så mange brugere som vi har pt. Men ja vi har på Amino investeret et pænt millionbeløb i at udvikle Dinero over de sidste tre år.



Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nabino. Det var da et sjovt rygte at løbe med.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

Nabino. Det var da et sjovt rygte at løbe med.

Har set i søger en ny programmør, betyder det så i kommer op på 5 programmøre, eller er der en der stopper?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David. Der kommer ikke til at ske de store designmæssige mirakler på Amino de kommende måneder.

Vi kan helt sikkert gøre en masse ting bedre for at Amino Debat er på et 2015 niveau. Amino Debat er et kerneområde for Amino og et fokusområde i vores daglige udvikling. En debat som Aminos er desværre bare mere kompleks end mange tror. Specielt i dag hvor der skal udvikles til 3 platforme og mange browsere.

Vi gør hvad vi kan og jeg sætter pris på feedback. Men vi er en virksomhed med begrænsede resurser og som sjovt nok lige nu også kæmper med tråde fra brugere som ikke ønsker at se reklamer eller vil have brugerbetaling.

Jeg piver ikke. For vi har et godt team på Hillerødgade som efter bedste evne forsøger at lave forbedringer hver dag på Amino.dk - og vi har rigtigt mange fantastiske brugere som inspirere os hver dag og gør Amino til et godt sted st være.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer til at sidde 4 iDanmark og så har vi to i Ukraine.

hele virksomhedsbørsen er blevet udviklet fra bunden de sidste tre måneder. Der er stadig en del bugs. Men usability er steget markant og aktiviteten er steget pænt



Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

Vi kommer til at sidde 4 iDanmark og så har vi to i Ukraine.

hele virksomhedsbørsen er blevet udviklet fra bunden de sidste tre måneder. Der er stadig en del bugs. Men usability er steget markant og aktiviteten er steget pænt


Synes nu også i gør det godt. Jeg har aldrig nået så langt som jeg er nu, hvis ikke Amino havde været der. Så havde jeg et almindeligt 8 til 16 job og kede mig fuldstændig. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)