Hej Har du et godt tilbud på en webshop, så hører jeg gerne fra dig. Jeg skal bruge en webshop, der fokuserer på at sælge ét produkt. Det skal være super nemt at lægge i kurv fra forsiden og check-out skal også være i så få klik som muligt. Jeg har ikke brug for, at der skal være sign-up til newsletter o.lign og jeg har ikke brug for anden information fra folk end deres navn og adresse til forsendelse. Alpha Omega er hurtig og simpel check-out. Man skal kunne betale med dankort, mastercard og visa. Siden skal kunne trække flotte billeder og et par videoer. Det er meningen, at denne side skal være første skud på stammen, så der skal være plads til at kunne udvide. Jeg skal eje og ikke leje siden. Jeg skal have rettigheder og adgang til alt og jeg kommer til at host'e selv :) Mvh Rasmus |
Hej Rasmus
Det lyder lige som en opgave for os! Tjek vores referencer ud på vores referenceliste.
Vi bygger alle vores kunders webshop i WooCommerce, som er et utroligt fleksibelt CMS. Dette giver dig mulighed for at udvide i mange retninger på sigt, hvis du måtte få behovet løbende.
Giv mig et kald på 27 58 02 92, eller smid mig et mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage et dialog om dine konkrete muligheder.
Håber på at høre fra dig :-)