Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skatte setup selvstændig og ansat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino's.

Jeg har dervet enkeltmands virksomhed i godt 4 år. Grundet forringet omsætning, har jeg taget arbejde offshore i en 14/14 ordning. 14 dage ude og 14 dage hjemme. De 14 dage jeg er hjemme, vil jeg bruge i min virksomhed.

Hvad skal jeg gøre i denne situation på skat.dk? Jeg er simpelthen parat til at droppe min virksomhed, da jeg ikke kan overskue noget som helst i denne nye situation.

Håber at der en en som kan hjælpe mig lidt på vej.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se problemet - forudsat du kan klare at gøre noget fornuftigt i din virksomhed de 14 dage du er hjemme. Du kan sagtens ha arbejde offshore som lønmodtager og samtidigt drive din virksomhed helt som du gør idag. Du skal bare ikke blande de to ting sammen, men det gir vel sig selv, for offshore arbejdet lønner vel helt normalt

Tillykke med jobbet - og køre helt roligt din virksomhed videre og se om noget godt sker - eller hvis du ER så træf af den - så kan du jo lukke den ned - du får samme CVR hvis du åbner igen. Husk så bare moms for første momsperiode 2015  - og udvidet selvangivelse ult 2015 - som så måske bare bliver en række 0

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)