Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil - Hvilken skal jeg vælge? (med stor skærm)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg er kørt død i min Iphone 5s. Før havde jeg en Samsung Galaxy Note

Til dagligt arbejder jeg med Google og SEO - derfor er det vigtigt med Overblik, og jeg vil tilbage og have en storskærms mobil igen. Men hvad skal jeg vælge?

-Iphone 6

-Samsung Galaxy Note 4

-Andet? 

Min nuværende Iphone er mit første apple produkt, og jeg er ikke ubetinget begejstret. Synes der er mange restriktioner, og den er for mig "lidt for" brugervenlig. 

De vigtigste features for mig er: 

Stor skærm, Batteritid, gode antenne/wifi forhold, stabilitet og driftsikkerhed. Mht driftsikkerheden er jeg imponeret over Iphone, der så vidt jeg husker er den første smartphone, som jeg personligt aldrig har oplevet chrashe. 

Jeg glæder mig til at høre jeres input. 

Vh Jacob

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Uha, det er et minefelt du er inde på her :-) Læser man diverse reviews fra de kloge rundt omkring, så modtager Sony Xperia Z3 de flotteste ord. Så den er ihvertfald værd at tage ud og kigge nærmere på.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte for ca. 1 år siden en Sony, og den har jeg været super glad for. Så jeg er også rimelig overbevist om, at når jeg skal have ny, så bliver det en Sony. :) 

Mvh Uffe

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste 2 år udelukkende købt kina-dina-ding-dong telefoner, og må ærligt sige at jeg går aldrig tilbage til de latterligt overprized telefoner man kan købe herhjemme. Gud fader bevares.

http://www.ebay.co.uk/itm/5-5-KINGZONE-K1-2-16GB-Octa-Core-Processor-Android-4-3-SmartPhone-14MP-Black-/151330947171?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item233c070063

Den sidste jeg købte og det var lige før jul var en magen til denne i linket. Octacore med fuld HD (stor) skærm, den kan det hele også på Dansk. Pris 2.000.- kroner. Nitten ved at købe den type telefoner er at ventetiden kan være helt op til en måned. Men for det sparer jeg så nemt 3-4.000.- kroner på en tilsvarende herhjemme med samme spec´s. Og så har alle kina-foner iøvrigt dual sim, noget som næsten er umuligt at få herhjemme.. Og det virker perfekt!

Der er ikke told på mobiltelefoner fra Kina iøvrigt.

Så skal jeg komme med et indspark fra sidelinjen, så prøv at kig alternativer til de "etablerede" mærker.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft mange forskellige telefoner og har det på sammen måde med iPhone som du beskriver: "Lidt for brugervenlig" ;-)

Jeg har lige nu en HTC One (M8) - super kvalitet og driftsikker telefon.

Hvis jeg skulle købe ny lige nu ville jeg nok vælge Sony Z3 - eller OnePlus One.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med input - og interessant med kinamobilerne. Det vil jeg sikkert kigge videre på. 

Havde faktisk set mig lun på onepluson mobilen - men kræver jo en invite - så hvis nogen har en - så er jeg glad :-)

Vh

Fra Hjørring
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er den lykkelige ejer af en Samsung Note 4, helt klart en af de telefoner jeg har været mest glad for. Lang levetid på batteriet selv ved kraftigt brug. God størrelse skærm med kanon godt overblik. Har endnu ikke oplevet en chrash på den (købte den lige da den blev frigivet). S-pen er en anden genial feature, har savnet "pinden" lige siden de gode windows mobile dage. 

Så vil helt klart anbefale dig note 4´eren. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)