Hejsa...
Læste dit indlæg og vil da meget gerne præsentere mit firma, som helt klart har mulighed for at løse din forespørgsel...
Lautrups Idébank er et medie- og reklamebureau, hvor "den gode idé" er grundlæggende for alle udfordinger og opgaver, som vores kunder skal have løst. Altså ikke noget med skabeloner, eller kopier af andre. Ved enhver opgave tager vi udgangspunkt i kundens ønsker og behov, så produktet bliver det helt rigtige...
Da firmaet netop her til årskiftet har skiftet navn og derfor også logo m.v., så er vi i fuld gang med at lægge sidste hånd på vores egen hjemmeside, men jeg vedhæfter lige referencer fra et par af vores faste kunder,
Edel ClausenDirektør First Kolding "Verden vendt på hovedet…" First Kolding og Berg har et fast samarbejde med David Lautrup, og ingen tvivl om, at der igennem tiden er udviklet idéer, som vi ellers aldrig ville være kommet på indenfor det grafiske layout, billeder, pressemeddelelser, website, nyhedsbreve, annoncer, events m.v. Det vigtigste for ham er, at idéens fundament er i orden, og det er jagten på den nye idé, der er drivkraften for ham… og som river os andre med…Når idéerne er født, er Lautrup samtidig den, som arbejder struktureret og overholder deadlines, og på den måde er vi også sikret, at idéerne bliver til en realitet. Lautrup vil gerne tænke nyt og anderledes, og uanset hvor kringlet vejen er, så når han sit mål. – og det gør han med et stort engagement, en målrettet vilje og ikke mindst et altid smilende og højt humør…!Han er vist det man kalder et festligt indslag på en grå og almindelig hverdag…
Ole Stampe
m/s Stampe Revision "En kreativ medspiller…" ”m/s Stampe Revision har benyttet Lautrups Idebank som sparringspartner og leverandør af markedsføringsmateriale igennem en årrække. Lautrups Idebank står for design og trykning vores materiale, og kommer med ideer til markedsføringstiltag, julegaver og meget andet. Hos m/s Stampe Revision lægger vi vægt på at have en professionel sparringspartner indenfor logo, design af forretningsprofil, markedsføringsmaterialer og gaver i de rette mængder til den rette pris. Lautrups Idebank giver sig tid til at lytte og løse udfordringen helt tilfredsstillende. m/s Stampe Revision anser det som et aktiv at have Lautrups Idebank med på holdet.”
Omkring henvisninger til, hvad vi tidligere har lavet, så er det jo meget smag og behag om noget er pænt eller ej - men vi tager altid udgangspunkt i kundens ønsker, og når kunden er tilfreds, så er vi også tilfredse...
Jeg kan dog henvise ti et par af de sider, som vi har lavet:
www.berg-vip.dk
www.seestborgerforening.dk
www.engodgrund.dk (denne mangler vi dog stadig at få indholdet fra kunden, så den er knapt færdig endnu)
Jeg håber at ovenstående har vakt din interesse, og under alle omstændigheder er du meget velkommen til at kontakte mig - enten på mail david@lautrups-idebank.dk eller mob 2169 4511 - så kan vi jo tage en sludder om de forskellige muligheder og derudfra strikke et tilbud sammen til dig...
Mange hilsner og en god dag
David
Lautrups Idébank