Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges - tilbud efterspørges

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten har selv lagt op til denne pris i hans
banner-signatur, så det er derfor Claus spørger :-)

Imponerende billigt ;-)

Mvh Ronni

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:21

Man skal betale 1200 kr. for hosting oveni, så prisen er 2000 kr. og ikke 800 kr.

// Anders.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:02

Kan godt forstå, hvis nogle mener min pris, ser en smule suspekt ud. Men jeg er i den situation, at jeg skal bruge et par gode referencer. :)

Mvh Morten, Recognized.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:23

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven. Se eventuelt referencer på www.gadensgaard.dk.

Jeg har også lavet siden www.ousenspejderne.dk , der er en kalenderfunktion som du efterspørger.

Prisen kan selvfølgelig forhandles.

Mvh Kasper Gadensgaard

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:53

Recognized.dk:

Kan godt forstå, hvis nogle mener min pris, ser en smule suspekt ud. Men jeg er i den situation, at jeg skal bruge et par gode referencer. :)

Det er jo meget forståeligt, gode referencer kan man jo altid bruge så det er der jo ikke noget suspekt i.

Det mener jeg derimod der måske er i det faktum, at dit CVR nr. er registreret tilbage i 2005 og man så samtidigt ser antallet af nuværende referencer - imponerende at du kan leve af det?

Ydermere, så står du registreret som "Anden servicevirksomhed i forbindelse med pengeinstitutter og finansieringsvirksomhed" - ikke meget der lugter af webdesign der?

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:06

Okay du har været nede i detaljerne, kan jeg høre.

Ikke at jeg kan se hvad det kommer nogen ved, så kan jeg informere dig om at virksomheden Recognized er oprettet som et samarbejde mellem mig og min far. Min far har brugt det som en slags holding-virksomhed i forbindelse med opkøb af anpart i en anden virksomhed, hvilket skete inden jeg kom igang med webdesign.

Jeg har nu taget webdesign op, og håber at tjene lidt penge på det. Jeg lever bestemt ikke af at lave hjemmesider, desværre. Håber dette har "clearet" mig for al mistænksomhed. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:16

Recognized.dk:

Jeg har nu taget webdesign op, og håber at tjene lidt penge på det. Jeg lever bestemt ikke af at lave hjemmesider, desværre. Håber dette har "clearet" mig for al mistænksomhed. 

Helt sikkert, fair nok Wink

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:49

Jeg synes det ligger meget tæt på falsk markedsføring at reklamere med en pris på 800 kroner i oprettelse hvori der er inkluderet 12 måneders hosting, som man ´så alligevel skal betale oveni.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 20:58

Gadensgaard:

Jeg synes det ligger meget tæt på falsk markedsføring at reklamere med en pris på 800 kroner i oprettelse hvori der er inkluderet 12 måneders hosting, som man ´så alligevel skal betale oveni.

Jeg er nu ret sikker på at der ikke er noget galt i det. Hvis det var tilfældet så ville det nok snart være slut med "køb mobiltelefon for 1 kr" kampagner.

Og generelt, hvis man ser noget som er så uhørt billigt så læser man da forretningsbetingelserne (og så ender det i dette tilfælde stadig med at være uhørt billigt i modsætning til så meget andet!)

Mvh Peder 

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:36

Hej Claus!

Hvad med at bruge en udenlandsk webdesigner? Jeg har lige fået lavet min hjemmeside hos en polsk designer og prisen var under det halve af, hvad det koster herhjemme. Prøv evt. at kigge på http://www.polenresor.net/ som han har lavet (udover masser andre - men de er på polsk) eller på min egen hjemmeside www.tojtilpoder.dk.

Jeg vil meget gerne formidle kontakten (han taler engelsk) da jeg kan polsk. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)