Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop - hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg er en ung pige, der ønsker at starte egen webshop med salg af tøj. Jeg er dog stadig på bar bund med hensyn til mange praktiske ting.
Hvordan starter man webshoppen - er der mulighed for at man selv kan lave den så den stadig indeholder alle funktioner og så den stadig ser professionelt ud?
Eller er der bedre at betale sig fra det så hjemmesiden får en god SEO?
Håber der er nogen der vil hjælpe mig.
På forhånd tak.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:56

Hej Tine

Spændende at du vil prøve kræfter med din egen webshop :-)

Du kan godt selv lave din egen webshop, hvis du virkelig sørger for at sætte dig grundigt ind i det tekniske. Det vil dog i de fleste tilfælde kræve noget ud af over sædvandlige at få den til at se top professionel ud, såfremt du aldrig har beskæftiget dig med webudvikling før.

Hvis du selv ønsker at prøve kræver med udarbejdelsen, kan du forsøge dig med en webshop i WordPress, med tilhørende WooCommerce. WordPress er gratis at benytte, så du kan dermed holde omkostningerne forholdsvis langt nede.

Du har også mulighed for at “leje“ en færdiglavet webshop, hvor du betaler et månedligt beløb. Med denne varriant får du typisk et køreklart system, som du dog aldrig får de fulde rettigheder over. På sigt ville dette typisk ende ud i en større beløb, da du aldrig vil kunne sige dig fra for den løbende betaling, med mindre du ophører din webshop.

Sidste mulighed er at du får et webbureau, eller en anden fagperson, til at udarbejde en færdigløsning til dig. Denne mulighed vil typisk koste dig et større engangsbeløb en overstående mulighed. Til gengæld ejer du efterfølgende typisk alle rettigheder, hvoraf omkostningerne ikke løber løbsk over årene. 

Såfremt du måtte have interesse i at høre hvordan vi ville kunne udarbejde en top moderne og professionel webshop til dig, er du velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

God vind med projektet :-)

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 14:03

Hej Tine,

Det lyder rigtig spændende med dine tanker omkring en kommende webshop. Jeg forstår godt alle dine frustrationer, da det kan være meget svært at komme igang med sin webshop, da der er SÅ mange ting, der skal styr på. 

Men måske vi kunne hjælpe hinanden. Jeg er sammen med en partner ved at udvikle et unikt webshopsystem, hvor du på samme nemme måde, som at oprette en facebookprofil kan komme igang med din webshop. Vi har sørget for betalingssystem, flot designet webshop og alt muligt andet. Vi regner dog først med at gå endeligt i luften omkring 1. februar og søger nu butikker inden for tøj (herunder dig) som vil være med på en testperiode. Det vil være en alternativ og spændende måde for dig at komme igang.  

Du kan læse mere via denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/244638.aspx og jeg vil gerne i kontakt med dig om dine tanker for en webshop. 

Så håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jesper 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)