Hej. Jeg troede jeg var dygtigt at kunne afslutte mit regnskab i Dinero den 31.12.2014. Men jeg har ikke været opmærksom på, at der var betalinger til lokaleleje og bankgebyrer, der også skulle have været bogført. Vil det være fint at gå ind at ændre dette, på trods af advarslerne i Dinero om, at året er afsluttet? Jeg har endnu ikke bogført noget i 2015. Og en anden ting, når jeg har et gavekort i 2014 men først modtager penge i 2015, hvordan bogfører jeg så dette? |
Lis:Hej.
Jeg troede jeg var dygtigt at kunne afslutte mit regnskab i Dinero den 31.12.2014. Men jeg har ikke været opmærksom på, at der var betalinger til lokaleleje og bankgebyrer, der også skulle have været bogført.
Vil det være fint at gå ind at ændre dette, på trods af advarslerne i Dinero om, at året er afsluttet?
Jeg har endnu ikke bogført noget i 2015.
Og en anden ting, når jeg har et gavekort i 2014 men først modtager penge i 2015, hvordan bogfører jeg så dette?
Hej Lis
Du kan sagtens åbne regnskabet igen i 2014 uden det skaber nogle problemer. Åbningsbalancen bliver automatisk opdateret så snart der sker ændringer i tidligere år.
De bedste hilsner
Jacqueline