Hej! Har virkelig hurtig brug for hjælp kære Aminoer! Ja jeg igår arbejdede på at få Euro priser på min webshop gik der kluder i priserne. Derfor ændre jeg hurtig priserne igen. Men så skete der en fejl- nemlig at Euro prisen kom på tilbudsprisen så den kostede 33,08 kr istedet for 248! Selvom jeg med det samme skrev en mail og tilbagebetalt pengene og beklaget. Men insistere at have produkterne. HJÆLP Mange tak |
Som udgangpunkt er prisen på en webshop bindende lige så snart kunden har betalt.
Beløbets størrelse taget i betragtning vil jeg anbefale dig at som minimum at sælge varen til de 33 kr. til kunden, så du slipper for dårlig omtale og en eventuel forbrugerklage + en dårlig anmeldelse på trustpilot.
Hvis jeg havde lavet samme fejl og sendt de 33 kr. retur, ville jeg sende varen gratis sammen med en undskyldning til kunden.
Lidt læsestof: http://www.computerworld.dk/art/215586/danske-webshops-laver-nytteloese-juridiske-krumspring-for-at-undgaa-chokpriser