Hej Amino, Jeg kopirer lige fra et andet indlæg - følte overskriften her var mere sigende! Jeg står pt. og er ved at lancere en ny virksomhed ved siden af en anden virksomhed - altså en udvidelse af den førværende virksomhed. Denne virksomhed skal primært bygge på skræddersyede IT-løsninger til erhvervslivet (henvende sig til B2B-markedet). De primære markedsførings segmenter er små/mellem store virksomheder som evt beskæftiger sig med håndværk, faglært arbejde, bilsalg og sådan... Håber i forstår hvilke virksomheder jeg primært mener. Hvad kan vi tilbyde, samt hvad referencer har vi vi kan gøre gavn af i markedsføringen? Jeg sidder tilbage med nogle spørgsmål om hvordan man bedst muligt så kan markedsføre sig. Vi vil gerne lægge vægt på lokalsamfundet her i Struer, Holstebro, Herning, Lemvig og omegn. Vi har også udover disse også tænkt på muligheden for at se på start-ups især i Businesspark Struer samt Nupark der ligger i Holstebro, men er i tvivl om, hvorvidt de har deres egen IT afdeling til at sørge for dem. Indtil videre har vi skrevet følgende på listen: |
Mads:Indtil videre har vi skrevet følgende på listen:
SEO/Linkbuilding
Opsøgende salg til kunderne
Lokalaviserne + des lige
Amino
Det lyder som I allerede har et udmærket marketingmix, såfremt i kan holde optimal fokus på disse punkter. Jeg mener også I bør overveje at opsøge diverse netværks møder, især da i henvender jer på lokaltplan. Nu er mit kendskab til det specifikke lokalmøder begrænset, men jeg tænker der må være nogle spændende erhvervskredse :-)
Såfremt du vil have et tilbud på en skarp hjemmeside, så ved du nu hvor du er velkommen til at henvende dig -v-
Held og lykke med projektet!