Jeg tager skam også kritikken til mig. Jeg prøver skam også at overbevise brugerne om at dette faktisk er en god ide. Når jeg har givet dem svar på deres spørgsmål, Prøver de på og finde en ny grund til og smadre projektet. Men som jeg har skrevet så er det nok fordi de er bange for at en 14 årig kan ødelægge deres ego ved og køre en bedre forretning end dem :)
|
Hov. Jeg syntes ikke der er nogen indlæg i denne tråd der har været useriøse, alle har prøvet at fortælle at folk ikke bare kaster penge efter enhver ide og at lande en investor/samarbejdspartner er et enormt arbejde. Jeg tror bare folk er generelt bekymret for den letsindighed du udviser i forhold til 60.000kr uden at stille nogen form for selv investering eller andet.
Tror bestemt ikke du skal se nogen indlæg her som ukonstruktiv kritik, men som gode råd/ vink med en vognstang om at der er nogle faldgrupper som du måske overser.
Så hvis du med
mener konkrete tilbud om at hive checkhæftet op så har du så ganske ret. Så er der ingen seriøse tilbud på bordet.Mark jensen:Fra nu af bliver de seriøse indlæg kun besvaret.
Jeg ønsker dig alt mulig held med din idé, vi ser frem til at hører hvordan det hele faldt ud.
Mit seriøse indlæg vil være: Fuck de 60.000 kr, hvis du har værktøjet der kan klarer 20% af tingene så start med det og når det så har udviklet sig, kan du langsomt (men sikkert) udvide. Så har du vist allle os ignoranter at du har styr på det og så vil du sikkert ikke have problemer med at hive en investor ind. Men at tro enhver vil smide penge efter en god ide er utopi. I såfald var mange amino brugere lykkelige.
Igen: Held og lykke med geschäften, der er kun en vej frem: Hårdt arbejde.