Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til 60000 kr søges.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark jensen:

Jo dels skal de komme på den måde at vi gør som auto ophuggene hvor de siger vi giver 1000 kr for din gamle bil.

Auto-ophuggerne tager ikke penge op af lommen, tværtimod. Staten given en skattefri skrotningspræmie på mellem 1.500 og 1.750 kroner. Ophuggeren beholder sin del og giver resten til kunden.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:11

Skrev også kun at vi vil gøre det samme som huggerne.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:58

Ideen med Scooter-ophug kan sikkert blive en fin forretning. Mine overvejelser omkring dette projekt ligger på miljøgodkendelser
for at have en ophugsplads... Er det undersøgt..?

/Per B. Lauridsen

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:25

Hej per.

Ja er skam undersøgt vil ikke blive et problem og få. Det vil bare tage lang tid.

Men vi vil heller ikke have en skrot plads, Når scooteren kommer ind bliver det vi kan bruge taget af. Og resten bliver sendt til skrot metal.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:28

Hej Mark. Af ren nysgerrighed, i vil have en investor til at smide 60.000 som i værstefald kan være direkte i skraldespanden. Hatten af for du har mange projekter i luften, men som Sune siger vækker det ligeledes faresignaler hos mange.

Hvad investere i selv af kapital i projektet. Hvor meget risiko har i ved det. For mig ville det være vigtigt at jeg vidste dem jeg indgik samarbejde med havde investeret mindst ligeså meget, da det giver en hvis ansvarsfølelse samt den fantastiske "pisk" som driver os i tider hvor alting bare er crap... 

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 09:38

Efter hvad jeg husker, så kan man heller ikke låne penge i banken som 14 årige - nok derfor han søger penge her :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 10:18

Gider ikke svare på alt dette i et åbent forum.

Folk der har interesse kan sende mig et pm eller en mail.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 10:20

Kenneth K:

Efter hvad jeg husker, så kan man heller ikke låne penge i banken som 14 årige - nok derfor han søger penge her :-) 

Du må jo føle at en 14 årig kan give dig konkurrance siden du begynder og kaste med sten??.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:22

Mark: Du finder ihvertfald ingen investorer ved at give flabede svar, og desuden er det citat du kommer med det ikke at "kaste sten", istedet for at bare at lukke af burde du tage kritiken til dig og overbevise brugerne her om at de ikke har ret i deres kritik punkter og at du sagtens kan starte Danmarks foerst scooterophugger helt alene.

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 10:31

Jeg svare såment blot på det spørgsmål, som bliver ved at med at stå åbent, nemlig hvorfor du ikke går i banken.

Der bliver ikke "kastede" med sten, og "konkurrance" er altid velkomment.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)