Jo dels skal de komme på den måde at vi gør som auto ophuggene hvor de siger vi giver 1000 kr for din gamle bil.
Auto-ophuggerne tager ikke penge op af lommen, tværtimod. Staten given en skattefri skrotningspræmie på mellem 1.500 og 1.750 kroner. Ophuggeren beholder sin del og giver resten til kunden.
Ideen med Scooter-ophug kan sikkert blive en fin forretning. Mine overvejelser omkring dette projekt ligger på miljøgodkendelser for at have en ophugsplads... Er det undersøgt..?
Hej Mark. Af ren nysgerrighed, i vil have en investor til at smide 60.000 som i værstefald kan være direkte i skraldespanden. Hatten af for du har mange projekter i luften, men som Sune siger vækker det ligeledes faresignaler hos mange.
Hvad investere i selv af kapital i projektet. Hvor meget risiko har i ved det. For mig ville det være vigtigt at jeg vidste dem jeg indgik samarbejde med havde investeret mindst ligeså meget, da det giver en hvis ansvarsfølelse samt den fantastiske "pisk" som driver os i tider hvor alting bare er crap...
Mark: Du finder ihvertfald ingen investorer ved at give flabede svar, og desuden er det citat du kommer med det ikke at "kaste sten", istedet for at bare at lukke af burde du tage kritiken til dig og overbevise brugerne her om at de ikke har ret i deres kritik punkter og at du sagtens kan starte Danmarks foerst scooterophugger helt alene.