Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til 60000 kr søges.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Vi står og skal igang med et større projekt der vil give god succes.

Men vi mangler en til og lægge 60000 kr til indkøb af div produkter.

Du vil komme til og eje 33% af virksomheden plus du vil oven i hatten få de 60000 kr tilbage når firmaet giver overskud. (Vil det helt sikkert gøre fra starten af da vi har lavet en del research omkring dette og der var kun positive meninger om dette projekt. 60000 kr er ikke meget men vi har desværre ikke pengene til dette.

Dette kan blive dit skud til succes da du med 99,9% Sikkerhed vil få dine penge tilbage og helt sikkert også meget meget meget meget mere.

Hvad er dette så for et projekt.

Projektet bygger faktisk på det samme som et auto ophug.

Men dette er salg af brugte scooter reservedele.

Da jeg har hovedet indenfor hos disse mennesker vil det ikke være noget problem at sælge da alle var helt vilde med ideen (Vi snakker flere 1000 mennesker det var vilde med det).

Hvor skal delene så komme fra.

Jo dels skal de komme på den måde at vi gør som auto ophuggene hvor de siger vi giver 1000 kr for din gamle bil.

Vores motto bliver vi giver 500 kr for din gamle scooter :D

Men dette er ikke den eneste måde. Det de fleste af scooterne/Knallerterne skal komme fra er politi auktioner hvor der bliver solgt massere af scootere. Plus til div markeder.

Når der er blevet købt en del scootere vil de blive rippet for ledningsnet, Motordele, Skjolde, osv.  Og der efter bliver der taget billeder af produkterne og de vil så ende på vores webshop.

Det eneste du skal gøre er at stille med 60000 kr i start kapital også ejer du 33% af dette.  (Du vil ikke skulle lægge mere end disse 60000 kr).

Kontakt mig venligst pr mail for mere info.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:24

Enhver person kan da gå i banken og få en kassekredit på 50.000, og de sidste 10.000 kan vel ikke være det store problem?

Det lyder ikke som mange penge.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:25

Hvorfor ikke låne de 60.000 i banken, enten som lån eller kassekredit - Så vil du stå med hele konceptet selv og slippe for at dele med andre? 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:26

Og de fleste scootere der bliver solgt på politi auktioner går jo heller ikke for >2000kr.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:44
Jeg må ærligt erkende at jeg er ret skeptisk når jeg tænker på din historik her inde.

Du har senest givet udtryk for at du søgte investor så du kunne blive bilimportør, et system så du kunne blive webhoster samt produkter til en shop for hundeelskere. Herudover har du søgt kunder til køb af webdesign, elektronikprodukter og låsesystemer.

Alt dette på mindre end to måneder, før i tiden erindrer jeg du også har søgt investorer til netcafe, koncert samt alverdens andre ting. Hvordan kan en investor føle sig sikker på at du kan dedikere dig projektet med alle de bolde du hele tiden kaster op i luften? og hvordan er det gået dine tidligere projekter?
På mig virker det lidt som om at der er en ny ide hver anden uge, og der så søges efter en investor eller andet før der hoppes videre til næste ide.
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:14

Hej christoffer.

Ja det kan enhver gøre.

Men som der står ønsker vi ikke dette.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:15

Hej anders.

Nej det ønsker vi ikke.

Og det er jo også godt med et ekstra hovede til og tænke div. ting igennem.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:17

Hej igen christoffer.

Nej det har du ret i de bliver ikke solgt for 2000 kr men for 500 kr :)

Du skal tænke på det er ikke de scootere som er helt komplet men mere eller mindre defekt.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:23

Hej sune.

1. Flere af projekterne er udført. Og andre projekter er blevet sat på standby.

2. Du skriver jeg er Useriøs. Det ser jeg skam ikke mig selv som. Lad os nu bare tage denne Rap koncert. Den er faktisk blevet udført :) Og endda med stor succes. Så derfor gør vi det igen i Januar.

Men alså kald mig da useriøs for dette ser jeg skam ikke mig selv som. Du er også meget velkommen til og skrive en PM til mig så kan jeg da fortælle dig om mine projekter der hvilke der er blevet udført og hvilke der er blevet droppet. :)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 09:26

til folk der har interesse venligst skriv en mail og jeg vil fortælle mere om konceptet

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)