Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALLE Signaturer er væk? Også hos folk der har købt Amino Plus...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Chrome og adblock. Jeg kan fint se signaturer.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Også når du er logget ud af Amino.dk Carsten Kvist?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaahh... Nej, det har jeg jo ikke været i flere år! :-) - Og nej, så er de også væk.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En bedre signatur for plus-medlemmer bliver stadig promoveret en del her: http://www.amino.dk/plusdebat.aspx , så kunne ikke forestille mig at det er med vilje at signaturen nu er er skjult for alle andre end folk der er logget ind - det ville ihvertfald være noget der burde stå på den salgsside, hvis det var, da det da er lidt af en deal-breaker...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Thorborg har indrømmet, at det er en fejl.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

batch:

Ser ud til det stadig ikke virker. 

Nu ved jeg ret mange herinde benytter deres profiler til at linke til webshop mm. Det betyder at for folk der måske ikke har en stærk linkbuilding profil, så kan dette problem faktisk skade deres placeringer i google ret meget, og ret hurtigt fordi mange af deres links pludselig er forsvundet fra et sted som ofte bliver crawlet af google.

Ved det ikke er jeres problem, og at folk bare burde være glade for amino uanset. Tror dog bare rigtig mange af jeres brugere ville sætte rigtig stor pris på hvis denne fejl blev rettet hurtigt, specielt hvis de har brugt flere år på at bygge deres profil op. Hvis det altså er en fejl.

Er dette et nyt amino tiltag, så syntes jeg i må melde klart ud til jeres brugere. Ikke mindst dem som faktisk har betalt for at have link eller ekstra links i deres signatur.



Det er som nævnt en fejl, men jeg kalder ikke folk ind i julen for at rette den, så stor er den heller ikke.
Vi skal nok få den løst så hurtigt som muligt.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også fint Martin.

God bagjul og godt nytår tli dig og resten af Amino familien :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Glad Iværksætter:

Det er også fint Martin.

God bagjul og godt nytår tli dig og resten af Amino familien :)



Tak i lige måde :-)))

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

 så stor er den heller ikke.

Det kommer vel an på hvem man er. Jeg er da godt klar over denne fejl ikke betyder noget for dig eller amino. Men når en webshop lige pludselig mister 1000 links eller mere i 3-4 dage og som resultat falder fra nummer 1 i google til nummer 5, så tror jeg måske du har nogle kunder som ser anderledes på det. Specielt når de er betalende kunder for netop at få en link signatur, og ikke gratis brugere. Et sådan fald kommer for det første til at koste en masse ordre, og for det andet, så er det ikke sikkert placeringen kan genvindes lige så let som den blev tabt, og derfor kræver ny seo investering.

Skrev egentlig kun i denne tråd for at informere dig om de mulige konsekvenser denne "lille" fejl kan have for dine brugere og betalene kunder i tilfælde af du ikke forstod omfanget.

Syntes det mærkeligt at man sletter indlæg som en diktator fra nord korea på under 30 sek i frygt for juridiske konsekvenser, men når man fratager betalende kunder for hvad de har købt, og i samme omgang potentielt udsætter dem for omfattende skade og tabt fortjeneste så kan man sagtens holde juleferie uden at tænke på de juridiske konsekvenser og eventuelle erstatningskrav :-)

Er ligeglad. personligt er jeg ikke påvirket af det, men er ret sikker på mange andre kan komme på arbejde mandag morgen til en grim overraskelse. Så det var egentlig bare en venlig advarsel for omfanget af den skade jeres fejl kan skabe.

God jul

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

batch:
Det kommer vel an på hvem man er. Jeg er da godt klar over denne fejl ikke betyder noget for dig eller amino. Men når en webshop lige pludselig mister 1000 links eller mere i 3-4 dage og som resultat falder fra nummer 1 i google til nummer 5, så tror jeg måske du har nogle kunder som ser anderledes på det

Mon ikke søgemaskinerne kan finde ud af at rette op på dette, når det er i orden igen ?

Hvis man kun kører sin seo på Amino , mener jeg at man er på den ?

Og hatte af for en arbejdsgiver, der ikke indkalder mandskabet på fridage hvor det ikke er nødvendigt :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)