Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange domæner på samme hotelløsning?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Surftown er det som om du har 10 forskellige web-hoteller. Så ja, du kan oprette alle de mails du har brug for til samtlige domæner.

Hos Unoeuro får du kun DNS kontrol over de ekstra domæner. Og det kan man sikkert også sætte til at pege ned på en undermappe, således at domæne2.dk peger ned på domæne1.dk/domæne2

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:52

Kjaerbo:

Hos Surftown er det som om du har 10 forskellige web-hoteller. Så ja, du kan oprette alle de mails du har brug for til samtlige domæner.

Hos Unoeuro får du kun DNS kontrol over de ekstra domæner. Og det kan man sikkert også sætte til at pege ned på en undermappe, således at domæne2.dk peger ned på domæne1.dk/domæne2

så der her tale om sub domæner  (med en tilsyneladende direkte adresse) og ikke hoved domæner?

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 13:58

Sub domæner er sub1.domæne.dk og sub2.domæne.dk

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 14:00

Simon Zeeberg:
Og Her en side til at surfe igennem en hel database af webhoteller til sammenligning.

Simon det link kan ikke desværre ikke bruges, man kan kun vælge side med subdomæne.

jeg har undersøgt en 4-5 sider af den slags, men ikke fundet nogle hvor man kan søge på domæner kun subdomæner.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 14:02

Kjaerbo:

Sub domæner er sub1.domæne.dk og sub2.domæne.dk

men er det andet i perincippet ikke det samme, her har du bare givet subdomænet et direkte navn?

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 14:04
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:07

Hej igen, og ja jeg har set at der ikke er en specifik søgefunktion for at have flere domæner på samme hotel..

Jeg kan bare ikke se hvorfor man ikke skulle kunne købe sig til en løsning med flere domæner da jeg selv har haft flere domæner på min ejen server.

Men selvfølgelig er der jo flere penge i at sælge et hotel til hvert domæne, og det giver måske også en minimalt bedre struktur for udbyderne..

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 14:10

skovkjer:
men er det andet i perincippet ikke det samme,

Nej .. Edit: eller det ved jeg ikke. Jeg tror ikke jeg helt forstår dette udsagn heller?

skovkjer:
her har du bare givet subdomænet et direkte navn?

Jeg forstår ikke helt hvad du mener her

Du har filerne liggende på domæne1.dk/EnMappeTilFilerneDerSkalVisesPåDomæne2, og så peger du domæne2.dk ned i den mappe. Med andre ord når brugeren besøger domæne2.dk, så kan han se indholdet fra den mappe. Det har ikke noget med sub domæner at gøre.

Men du kunne også pege sub1.domæne1.dk ned i mappen domæne1.dk/MappeTilSub1 eller noget lignende. Hvis det er det du tænker på?

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 14:14

udover den som er nævnt her i tråden, så har jeg kontaktet nogle af de store udbydere, hos nogle kan det lade sig gøre men så er prisen også derefter, andre tager et tillæg pr dns pr.md og så ender det med at blive en endnu dyrere løsning en den almindelige. Og så er der andre der ikke gider rode med det, eller som overhoved ikke gider svarer.

Det sidste kan måske bunde i at jeg er en for dum til at forklare hvad det er jeg mener

Stick out tongue

Fra Løgstrup
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Fra  efab.dk Skrevet kl. 14:19
Side 2 ud af 4 (34 indlæg)