Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for lidt opmuntring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt opmuntring da mine sidste par affiliate eventyr ikke har kastet så meget af sig.

Derfor vil jeg gerne høre jeres success historier med affiliate marketing, det behøver ikke at være sider der kaster flere tusind kroner af sig om måneden, et par hundrede er også en success i mine øjne.

Nogle gode "jule-affiliate-eventyr"?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

I stedet for at sidde og spilde tiden med at læse succeshistorier, som ikke kommer til at tjene dig flere penge, vil du så ikke hellere dele dine affiliate projekter, der har slået fejl og få noget konstruktiv feedback, så du kan gå ud og gøre det endnu bedre næste gang?

Langt de færreste har haft succes med deres affiliate sider i første hug, og lige nu kunne det godt lyde som om, du er ved at kaste håndklædet i ringen. Hvis du virkelig vil have succes med det, så er det nu, du skal klø ekstra meget på.

Det hjælper dig ikke en meter, at Peter fra Birkerød kommer forbi her og skriver, at han her i december har tjent 12.341 kr. på affiliate. Hvad får du ud af det? Måske lidt motivation, men du får intet konkret, som du kan arbejde videre med.

Så del gerne din historie, så er der nok nogen (inklusiv mig selv), der kan prøve at komme med noget konstruktivt til dig Yes

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Herfra ser det ud til at du senest har skrevet en tynd artikel på 120 ord for over en måned siden, og intervallet for nye artikler cirka har været en gang om måneden.

Du har til gengæld masser af tag og kategorisider som du har ladet Google indeksere, så det hjælper også med at holde dig nede i Google. Særligt hvis de 120 ord er det generelle billede.

Har du overvejet at du måske skulle skrive om noget andet end damekjoler, for det er måske ikke det der interesserer dig nok? :-)

Hvis du absolut vil skrive om dametøj, så prøv at gøre det næsten hver dag og gerne med længere artikler også.

Det kan godt lade sig gøre at tjene penge på korte artikler, men så skal der gåes efter placeringer på noget folk søger efter.

Nu ligger du godt nok nr 1 på "Super pris på sexet festkjole". Jeg har ikke tjekket om der er nogen, der søger på det, men hvis jeg nu gjorde det ville jeg falde fra med det samme jeg så det billede, da jeg i hvert fald herfra ikke ser det som en "festkjole".

Den er skrigende pink "one size" i nylon og spandex og er nedsat til kun 179,- og ligner mest noget jeg kunne forestille mig var til en fest i en Swingerklub eller et billede til Scor - og ikke en julefrokost som du skriver.

Hvis du får besøgende ind på siden, så prøv at vise måske 3 superflotte festkjoler, som måske kunne være aktuelt til nytårsaften. Det behøver ikke ligefrem at i den dyreste ende. Det kan sagtens være rimeligt billige kjoler, men når den koster mindre end Bilkas billigste joggingbukser, så tror jeg ikke du får solgt noget.

Det er desuden de færreste, der ville kunne bære sådan en kjole både når det gælder farve og design, så der taber du også en del.

Når du vælger en, der er nedsat så meget, er det ofte også et tegn på at den farve eller design ikke rigtigt sælger, og så kan det være ligemeget hvis den kun kostede en 20,-.

Når jeg kigger i oversigten over shoppens festkjoler er dem jeg synes nærmer sig noget brugbart er udsolgte, og der er en del ukurante sommerkjoler. Det gør det sværere for dig at tjene noget på den henvisning, når der ikke er noget relevant. 

Måske var den liste relevant med "billig sexet festkjole".

Tænk på at hvis folk søger efter så neutralt som "god pris sexet festkjole", så ved du reelt ikke om det er pensionister eller naboens 16 årige datter.

Giv dine besøgende noget relevant. Jeg tror du skal finde nogle sexede kjoler, der koster mindst 400, og opefter. Og så skal de være relevante for en nytårsfest indtil næste år. Der må godt være nogle lange kjoler også.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)