Hej Af frygt for at lyde rigtig dum, kaster jeg mig ud i det alligevel...;) Jeg skal starte en webshop, men som mange andre, syntes jeg det er en jungle at finde rundt i, når man som jeg ikke har en dyt forstand på det.... Hvem kan forklare mig hvad man betaler for, når man får en prof til at lave en webshop? Det koster selvfølgelig penge at få den designet/ oprettet........og hvad ellers? Ved godt der sikkert findes 1000 forskellige svar, men vil meget gerne prøve at blive klogere på dette område. Siden skal hedde . com, mon også det gør en forskel?....den skal ku læses på dansk og engelsk, altså have en oversætter-funktion, og betalingssystemet skal ku bruges i udlandet.... Og nu aner jeg ikke hvor meget mere info der er behov for, for at ku gi en svar, men spørg mig, så skal jeg svare... Vh Louise |
Hej Louise
Det er nemlig en jungle at finde rundt i.
Den allerbedste måde du kan komme videre med dit projekt, er ved at skrive så meget information ned om din webshop som muligt. Når du har lavet en kravspecifikation, så prøv at send den til et par forskellige webbureauer og hør hvad de kan tilbyde. Tag eventuelt et møde med et af dem og hør hvilke idéer de har at tilføje.
Hvad får man ud af at betale en professionel til at lave webshoppen? Du kan passende spørge dig selv, hvad du vil få ud af at få en professionel til at bygge dit nye badeværelse.. Du får med stor sandsynlighed en bedre løsning end hvis du selv går i gang.
Du kan passende bruge det lidt kliché-agtige eksempel i branchen og sige at hvis du skal købe en bil, hvilken vil du så vælge?
En Toyota Corolla, en VW eller en Jaguar?
Det kommer an på dine behov.
Al held og lykke med jagten og forsat god aften.
Mvh
Anders