Der hvor jeg er født og opvokset gælder reglen: ”Den, der betaler for musikken bestemmer også hvad der skal spilles”. Med andre ord: Det er latterligt at tro, at Trustpilot og tilsvarende virksomheder, der anvender/tilbyder samme koncept, kan være uafhængige af de, der sørger for smør på bordet, altså os - webbutikejere, der abonnerer på dem. Det er ren illusion og arter ud i hensynsløs selvros. Sagt med endnu mere andre ord: Webshopkunder kan i bedste fald få et fingerpeg om hvem, der er svindlere og hvem ikke! I værste fald bliver de bare forvirret. Webshopkunder kan ikke bruge den slags pjat. Skal der laves noget, skal det være efter samme koncept, som RKI-registeret, der nøjes med at registrere dårlige betalere. Trustpilot og dens konkurrenter registrerer alle, uanset om de er gode eller dårlige. Det som netbranchen har brug for er et egentligt platugleregister, hvor kun de rene svindlere og egentlige dårlige webshops registreres efter bestemte kriterier. Udgifterne til drift af sådan et register må betales af de webshopkunder, der vil undgå at falde i kløerne på platugler. Der er ingen grund til at registrere de webbutikker, der leverer et solidt og stykke arbejde til kundernes tilfredshed. |
Hej alle sammen,
Nu har vi efterhånden været i gang i lidt tid, og har oplevet en rigtig dejlig opbakning af vores kunder.
Vi vil meget gerne have yderligere feedback, og lade folk teste vores fulde service.
Derfor tilbyder vi 30 dage fuld brug af RatePanel Pro, hvor man kan teste alle Pro funktionerne af og se om det er noget for en.
Skriv til mt@ratepanel.com med dit domæne navn, så kan vi sætte det op til jer. Det er super let og gå igang med, så du behøver ikke være et IT geni, for at bruge servicen på dit website eller webshop.
Mvh
Mark
RatePanel