Hej Techmaster, I øvrigt er du velkommen til at styre uden om mine webbutikker - jeg skal nok skrive navn i bunden, så du kan være sikker. |
Hej Mattias
Tag dig ikke af Techmaster, han har vist fået det forkerte ben ud af sengen.
En af fordelene ved dropshipping er at en forretningsplan ikke er vanvittigt vigtigt, det er jo ikke fordi man skal ud og låne 100.000 vis af kroner for at starte op. På nær forbrugerelektronik hænger dropshippere ikke på træerne og de store mærkevarer er rigtigt svære at få gang i. Herudover tror jeg derer meget tys tys om hvem der handler med hvem som blandt andet ses af tavsheden i denne tråd. Har man fundet en god dropshipper kan det koste direkte på bundlinien hvis alle lige pludselig har adgang til den samme leverandør. Herudover er det ikke sikkert leverandøren ønsker det offentligt kendt.
Derfor er det nok hårdt arbejde med at kontakte og opbygge tillid til potentielle leverandører. Fagmesser er et sted hvor du nemt kan komme i tale med de rette personer. Og så er små virksomheder mere sultne efter omsætning.
Og så er der selvfølgelig altid support som trechmaster er inde på, så overvej produkter der ikke er alt for komplicerede og hav aftalerne i orden om hvorvidt du kan returnere varer ved fortrydelse etc.
Mvh Jesper