Hejsa,
Hvis du ikke har fundet noget så ser her:
Kontorlokale i kreativt kontorfællesskab.
Lyst kontorlokale, 15m2, til leje i kreativt kontorfællesskab i en hyggelig og præsentabel villa på Amager, tæt på Ingolfs Kaffebar, bus/metro.
Nyistandsatte fællesfaciliteter: entré, toilet, køkken, gårdhave.
Fællesskabet deles med 2 andre i hhv. DVD-/ webproduktion samt musikproduktion.
Lokalet er ideelt til videoredigering, grafisk designere, tegnestue, bogholderi osv.
Månedlig leje 3.250,- ex moms, inkl. alarm, vand, varme, el, internet, rengøring af fællesområderne.
Jeg har et lokale med 60 m2 i høj stue med store vinduer ud til et dejligt træ og en stille sidevej på frederiksberg, dertil 70 m2 kælder Jeg sidder selv i lokalet da min partner er flyttet til Jylland. Jeg vil rigtig gerne have nogen ind med godt humør. Jeg har skriveborde og stole - samt alt i kontor udstyr mv. - godt internet osv. osv. Giv mig et kald 33255800. Der er mulighed for at i kan få jeres eget lokale eller dele åbent kontorplads. Der er kantine med espressomaskine osv. i kælderen - dette er også indrettet som mødelokale. Lokalet er i ok stand og i kan få logo firmanavn mv. på det store vinduesparti - ca 4 meter med 2 meter i højden - ud til vejen.
iøvrigt så ELSKER jeg hunde - har altid selv haft men må ikke have hund hvor jeg bor ... så hund - meget velkommen !!!