Vi er to glade piger, der leder efter et kontor eller et kontofællesskab til leje. Vi vil helst have et lokale for os selv, men hvis der bare er noget afskærmning (så vi ikke forstyrrer) deler vi gerne.
Der skal helst være infrastruktur, mødelokale og thekøkken tilknyttet. Og så har jeg en meget artig og stille (gør aldrig indendøre) gravhund, jeg skal kunne tage med.
Det skal helst være på Amager/ Islands Brygge/ Vesterbro/ Sydhavenen/ Indre by eller Indre Frederiksberg og der skal være parkering til minimum en bil til en overskuelig pris.
vi har superhyggelige lokaler på østebro - i alt 438 kvm., og mulighed for i kan sidde for jer selv. kig evt. forbi eller giv mig et ring på 70 20 19 28. vi sidder idag ca 10 mand, og der er plads til 8 mere.... hvis i er hurtige, kan i få eget lokale. priserne taler vi bare om, og her er masser af p-pladser, men vi anbefaler jer en erhvervslicens fra kbh parkering til 1200,- årligt.
Kan se I er nogle som søger lokale, jeg søger også et pænt kontorlokale, så jeg hængter mig lige på vognen, vi er 4 ansatte, men alle de flotte kontorer er for store, så måske vi kunne slå os sammen.
vi har 9 pladser ledige, 18 i alt. malerne og gulvfolk er klar onsdag, og så holder vi sgu åbent hus så i kan komme og se om det er noget. vi arbejder idag med reklame, marketing, software, sms, mobil und so weiter. ikke en er fyldt 35, vi er iværksættere og tjener penge. det forventer vi også i gør, så er det sjovest at være på arbejde ihvertfald. giv lyd på tlf. hvis der er nogle nysgerrige i gruppen...
vi er ved at starte et kontorfællesskab i nogle dejlige lokaler på Christianshavn, og det kan måske være interessant for jer. I kan se mere på www.wildersgade46.dk, og du er meget velkommen til at kontakte mig.