Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlets i USA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Tænkte der måske var et par stykker herinde der kommer lidt oftere til USA end jeg selv.. Jeg står nemlig for første gang og skal en tur til staterne i sommerferien, og vil derfor gerne ud i nogle af de store fashion outlets de har derovre..

Så vil lige hører om der er nogen der kender til noget Armani, Levies, Hugoboss, osv. outlets i Los Angeles, New York eller Las Vegas...

Skal på en 'tour' over 3 uger, så skal til lidt forskellige steder... Nogen der kender nogle fede outlets, eller et sted at finde dem ?.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:21

Hej Brian,

Ja mulighederne er mange. Der findes i Californien et utal af sådanne outlets, f.eks. mener jeg at have været ved et der hed noget i retning af Desert Hills Outlet. Men med den lave dollarkurs og prisniveauet på tøj ofht. Danmark, vil jeg næsten sige at mange butikker vil virke som 'outlets' - også dem der sælger de nyere kollektioner. Hvis du kommer til San Fransisco kommer du til et shoppingmekka ud over det sædvanlige, så hvis det er det du satser på kunne det nok være et besøg værd.

// Mads

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:25

Rejsen er med hele familien, og lokaliseringerne er desværre bestemt ;).. Om jeg kommer til San Francisco ved jeg faktisk ikke - men mon ikke der også ligger en masse omkring Los Angeles og New York...

Var lige inde og kigge på Desert Hills Outlet... Det ligner mekka for mig :o ... Hvor mange % kan man regne med at det er reduceret ?..

Og ja selvom det er til 'normal'-priser, så er det jo billigt pga. kursen... Men det gør jo også bare Outlets endnu billigere ;) ..
Armani til halv pris - så kan man godt lige købe et lille parti til privat forbrug hjem ;)

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:13

Rabatten er nok mellem 40-75% ifht. udsalgspriser i USA. Det er nærmest patetisk lidt. Sidst købte jeg f.eks. en Levi's jakke til USD 25 og det er altså under 150 kr. Det vildeste er at det ikke er fake-varer.

Nå men god (shopping) tur når du kommer dertil. Jeg skal selv forbi Los Angeles igen til februar, så der må nok også shopamokkes lidt.

// Mads 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:15

Jeg handler jævnligt i Desert Hills, og det er skidefarligt - især hvis du har en pige med :-) Der kan nemt gå ild i dit kreditkort.

Nu kunne jeg naturligvis aldrig selv finde på det, men jeg har hørt, at det er en god ide at fjerne mærkerne og krølle det nye tøj lidt, inden du skal sige goddag til danske toldere...

Priserne er helt godnat - og med den nuværende dollarkurs er det nærmest paradisisk...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 17:42

Det lyder rigtig rigtig riiiigtig farligt for et allerede slidt dankort - hahaha..

150kr for en jakke !.. Det er jo sindsygt !:.. Jo lige før man skal købe en LV kuffert nu man er dernede, bare for at have plads !! haha.. 

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 01:59

Tag da til Florida i stedet for ;)

Der ligger mange store outltes (mener faktisk også at den største ligger der)

Har lige været derovre og besøgte b.la. Sawgrass Millss (Der var de fleste mærker , og det var STORT)

Se evt. andre på http://www.outletbound.com/usa50.html

Mvh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:24

I Las Vegas sætter du dig bare i en taxa og siger at du skal til et outlet center, så komme rdu til et område hvor der ligger 30-40 outlets med alt slags tøj. Meget mærketøj inden for casual og sport. Ikke så meget business, men det er der. Der er sindsygt meget Abercrombie overalt derovre...

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:33

Som sagt kommer jeg ikke til florida, men ville jeg da gerne..

Tippet med taxaen var super :P hehe. Tror det ender sådan :p

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)