Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny checkout, feedback ønskes!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Så er det dagen hvor én Amino har udført et godt stykke arbejde for mig, og givet mig en hammer lækker checkout-process.

Jeg ville sådan set gerne have lidt feedback fra jer! Det er kun på selve checkout processen jeg ønsker feedback på i skrivende stund.

Her er tale om siden RipNRoll som sælger kondomer over nettet.

På forhånd tak for jeres kyndige svar :-))

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:01

Hej du

Jeg fandt lige en fejl. ved betaling ( punkt 3) er der noget som hedder bemærkning, der ville jeg jo lige skrive at jeg ønskede pakken sendt om 3 dage først, men det kunne jeg ikke, da det ikke har noget med bemærkning at gøre, da det er til rabat koder, jeg får ihvertfald fejlmeldingen: Ugyldig Kupon kode.

Så det bemærkning skal du lige have ændret. ellers fungere det meget godt med at du viser visa/dankortet til sidst.. så kan der ikke være tvivl Smile

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:22

Den får jeg ændret.

Rabatkoder er, som Martin skriver i E-Pusher 2.0, ikke så heldigt at vise til 'alle' besøgende. Så derfor den er undgået.

Hvad kan den ellers kaldes?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:47

Den ser fin ud, Christoffer, men vil lige komme med et forslag til forbedring. Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår, hvorfor du lader brugeren indtaste by og land, når nu han/hun har indtastet sit postnummer. På Kondomaten.dk, hvor vi også sælger kondomer, der udfylder vi naturligvis by og land for kunden. Man kan jo ligeså godt gøre det så bekvemt for kunden som muligt. Det mindsker også fejl.

-Og ja - du må godt sakse vores funktion, der gør det.

Molvins 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:01

Jeg tror desværre du mister en del kunder på den fra udlandet.

Tag nu fx. postnummeret for Oslo 0258, så kan dit system ikke finde byen, og foreslår Færøerne som land.... Så derfor har jeg ikke valgt dette på RipNRoll hvorfra jeg sælger Nordens billigste kondomer. Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:12

Nu har vi ikke så mange kunder fra Norge, men funktionen kan jo sagtens kodes om til også at håndtere disse. Det var blot lidt feedback - det var jo dét, du efterspurgte.

Molvins 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:14

Molvins:

Nu har vi ikke så mange kunder fra Norge, men funktionen kan jo sagtens kodes om til også at håndtere disse. Det var blot lidt feedback - det var jo dét, du efterspurgte.

Molvins 

Har du helt ret i :-)) Mange tak.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:19

Jeg forstår ikke helt notationen når man vælger antal (på product id 88) 

Jeg kunne forstå hvis der stod 10 stk (Pris: 8.91), men nu står der et + istedet for pris. Det forvirrer mig hvad dette beløb skal lægges til (plusses med). I hjørnet står der pris 0.99 kr, men man kan ikke købe dem enkeltvis, så det er en lidt fiktiv pris. Nuvel, her har jeg priserne for hhv. 10, 100 og 1000. Med lidt let hovedregning er stykprisen billigst ved 10 stk, så skulle jeg bruge 100 eller 1000 ville jeg putte 10 eller 100 10-stks pakker i kurven. Det virker uprof, at der er mængdegebyr istedet for mængderabat. Her er priserne:

10 stk (+ 8.91)

100 stk (+ 98.01

1000stk (+ 989.01)

Mvh Jesper

PS: Mht til kuponkoden, hvad med fortsat at kalde den Bemærkning, men blot undlade fejlmeddelelse hvis systemet ikke anerkender den. Det er sådan jeg har løst det på mine sider.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:28

Hej Jesper,

Jesper Jørgensen:

10 stk (+ 8.91)

100 stk (+ 98.01

1000stk (+ 989.01)

Som det ser ud nu, vælger man fx. 10 styk, og prisen er så 0,99 som produktet koster + 8,91 så du i alt skal betale 9,90 kr. for 10 kondomer.
Jeg har også selv været på udkig efter smartere løsninger, så hvis du har en, lytter jeg meget gerne, til hvordan dette problem kan løses.

Men hvis du vælger én 10 styks pakke, også går til indkøbskurv og opdaterer den til fx. 10 x 10 styks pakker (100 stk. i alt), så betaler du 99 kr. for 100 styk, præcis som du ville komme til hvis du vælger én 100 styks pakke fra starten.

Jesper Jørgensen:

PS: Mht til kuponkoden, hvad med fortsat at kalde den Bemærkning, men blot undlade fejlmeddelelse hvis systemet ikke anerkender den. Det er sådan jeg har løst det på mine sider.

Super idé! Jeg får kigget på det senere og rettet det!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:32

Hej Christoffer

Jeg tror ikke dine kunder er så kvikke så de hurtigt regner den ud med de 0,99 + 8,91 = 9,90 for 10 styk. Istedet for at skrive antal: 1 stk i beskrivelsen ovenover hvorfor så ikke skrive Stykpris: 0,99 samme sted. Og så skrive følgende i drop-down listen: 10 stk (9,90 kr). Så ville en som mig skulle tænke så lidt som muligt.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)