Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny checkout, feedback ønskes!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hej Christoffer

Jeg tror ikke dine kunder er så kvikke så de hurtigt regner den ud med de 0,99 + 8,91 = 9,90 for 10 styk. Istedet for at skrive antal: 1 stk i beskrivelsen ovenover hvorfor så ikke skrive Stykpris: 0,99 samme sted. Og så skrive følgende i drop-down listen: 10 stk (9,90 kr). Så ville en som mig skulle tænke så lidt som muligt.

Mvh Jesper

Det får jeg kigget på Jesper. Tusinde tak for dit forslag, må lige kigge rundt på andre webshops, hvordan de løser sådan et 'problem'.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:20

Christoffer Steenbeck:

Det får jeg kigget på Jesper. Tusinde tak for dit forslag, må lige kigge rundt på andre webshops, hvordan de løser sådan et 'problem'.

Er enig med Jesper.

Nu ved jeg jo hvilken shopløsning du bruger, og måden jeg ville synes var den bedste er at du opretter 1 stk. og lader dens værdi være +0

Så sætter du en programmør til lige at ændre dropdown boksen fra at skrive +prisen til at skrive den fulde pris sådan at dit produkt stadig koster 0,99 i shoppen. Når man så går ind under det kan man i dropdown boksen enten vælge
1 stk til 0,99
10 stk til 9,90
etc.

istedet for at skrive plus.

Det er en mindre ændring i koden der skal til. 

Ellers synes jeg den nye checkout procedure er rigtig lækker. Husker du nu at måle på om den giver bedre konvertering end den gamle, og skrive resultatet her på amino så alle kan lære noget :)  
Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:33

Jeg synes det virker meget let og overskueligt. Hvis du får ordnet de ting som Aminoerne her har kommenteret på, så er du tæt på at være i mål synes jeg.

Kanon med linien i bunden, så man kan se hvor langt man er i processen. Der er mange betalingssider på nettet der godt kunne bruge sådan en, for det er super rart at få det overblik.

Keep it up!
(ups...:-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:35

Må jeg få lavet. Hvor mange timer er den opgave på Martin ;-))
Her er tale om et CREloaded system, hvor din kære kollega faktisk afgav et tilbud tidligere på at hjælpe mig med nogle småting...

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:35

Stanley:
Jeg synes det virker meget let og overskueligt. Hvis du får ordnet de ting som Aminoerne her har kommenteret på, så er du tæt på at være i mål synes jeg.

Jeg skal over målstregen ;-))

Så flere kommentarer er meget velkomne!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:37

Christoffer Steenbeck:

Må jeg få lavet. Hvor mange timer er den opgave på Martin ;-))
Her er tale om et CREloaded system, hvor din kære kollega faktisk afgav et tilbud tidligere på at hjælpe mig med nogle småting...

Nu er det ikke mig der sidder og nørder med den slags ting, men jeg ved vi har lavet denne ændring for en del af vores andre kunder, så jeg kunne ikke forstille mig der var meget arbejde i det.
Jeg får min kollega til at sende dig en mail imorgen tidlig med et estimat på denne, så kan du jo tage det op til overvejelse.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:39

Martin Tygsen:
Jeg får min kollega til at sende dig en mail imorgen tidlig med et estimat på denne, så kan du jo tage det op til overvejelse.

Det lyder bare godt :-))

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)