Det helt afgørende er hvem der en anført som lejer. Mere formelle synspunkter om fx du kan "tegne" en kollektiv enhed (et selskab, forening, fond, interessentskab m.v.) er ikke så essentielle. |
Michael R. Gertz:Det er ret vitalt at man giver de rigtige opkysninger når man spørger om hjælp i et åbent forum. Gør man ikke det , har folk ikke en change for at give et brugbart svar. Og de svar Carsten kom med efter 7. indlæg er helt rigtige.
Selvfølgelig er det vigtigt, at stille spørgsmålet rigtigt med så mange oplysninger som muligt. Det mener jeg også at jeg gjorde. At jeg så i indlæg 7 gentager mig selv, men glemmer at skrive "virksomhedens navn" sammen med de andre oplysninger, jeg allerede har givet tidligere, gør mig altså til en bedrager som sikkert har udgivet sig for at være en virksomhed, men sat egen navn på kontrakten?
Jeg forstår simpelthen ikke den måde at "hjælpe" på. Jeg fik nogle brugbare svar i tråden og dem takker jeg for.
Det er bare så ærgerligt, at rigtig mange tråde her på Amino lynhurtigt bliver forgiftet af fordomme, spydigheder, anklager og alt for hurtige (negative) konklusioner. På det sidste har der været skrevet og talt meget om den hårde tone i offentlige debatter og om hvordan flere og flere kvinder trækker sig fra de offentlige foraer. Det sker også her på Amino, hvor mange dygtige kvinder (og mænd) stille og roligt fordufter, når de ikke længere orker at blive svinet til i den ene tråd efter den anden.
Er det den holdning du står for Carsten, når du skriver "Jeg tror du skal overveje om du vil debattere i et åbent forum"?
Og hvad er meningen med stjernerne? Skal de gives for et konstruktivt svar eller for om man kan lide folk og det de skriver?
Hilsen Nina