Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ide til virksomhed der kan drives i fritiden

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 14 årig dreng der intreserre sig helt vildt for iværksætteri og jeg vil helt vildt gærne starte et lille firma selv jeg mangler bare en ide så hvis der er nogen der ville være så søde at tage lidt tid af til at skrive en ide til hvad men kan op bygge et lille firma på ville det være rart.
Den skal helst være noget man kan gøre på computeren efter skole

Jeg siger tak på forhånd.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Måske kunne indtastning af ting og sager være en idé? Måske kunne du være god til at undervise ældre i det sidste nye?

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Hvad er indtastning af ting og sager?

2. Jeg tror ik at der er et særligt stort marked inden for edb hjælp til ældre

Tak for svaret

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha Jesper, det er et svært spørgsmål at give et konkret svar på :-) 

Traditionelt er det vel lettest at starte en såkaldt "servicevirksomhed" da der typisk ikke er de store etablerings omkostninger. Hertil skal du finde på noget du er god til! Ganske enkelt. En dreng i din alder spiller måske en computerspil, hvor du kunne skrive en E-bog omkring hvordan man bliver den bedste? også sælge dem? Måske spiller du fodbold? Så kan du måske få en idé i samme boldgade ud fra denne interesse. 

Mulighederne er selvfølgelige utallige - Jeg tror i bund og grund at du selv kan komme op med det bedste forslag, hvis du giver din hjerne tid, samt holde dit "iværksætter mindset" på. 

Held og lykke med dit iværksætteri :-) 

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasohøst

Tak for dit svar og det lyder som en fed ide men der står i beskrivelsen at der er købt ind for mere end 1,6 mil men deres vudering af produktet er på 50.000kr

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du har nogen, der kan hjælpe dig i gang, kunne det være et sjovt projekt med potentiale og som du kunne lære meget af.

Men du skal nok forvente at kaffemaskinen skal videreudvikles med f.eks. et mere moderne design, samt at der er en masse love og regler omkring elektriske produkter. Måske det der følger med kan samles til X antal færdige produkter til at starte med.

Vurderingen afspejler Lauritz.com's forventning til en salgspris på auktion, hvilket naturligt vil ligge langt under indkøbsprisen, da det er dele og ikke færdige salgsbare produkter.

Hvis salgsprisen ikke bliver budt op, du har pladsen og en forældre/bedsteforældre eller anden, der kan hjælpe dig, kunne projektet have potentiale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Min råd til dig er og få noget erfaring som ansat start med aviser og derefter noget flaskedreng så lærer du hvad det vil sige og have et arbejde og derfra udspringer job mæssige interesser og du vil med tiden finde det du synes er spændende. 

du er kun 14 du har MANGE år og du kan altid nå og blive iværksættere senere når du er mere rig på erfaring.

hvad end du gør, held Og lykke 

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob jeg har allerede haft et job og har et lige nu som jeg har haft de sidste 6 måneder så jeg behøver ikke at få at vide hvad jeg kan og ikke kan og så spurgte jeg ikke om råd til hvad du syntes jeg skal gøre istedet for jeg spurgte om hvad folk syntes ville være en god ide at starte et lille firma på.

Hilsen Jesper. undskyld den hårde tone

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der allerede er blevet nævnt, en bog vil være en god idé. Øv dig på at skrive tekster, så kan du stille g rolig starte op som tekstforfatter.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)