Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min E-Bog Sælger! Jubii!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har du også mulighed for at sende mig linket til den side hvor du har fundet din ghost writer? Jeg har nemlig et bog projekt som jeg har været igang med et stykke tid, men som ikke kan få afsluttet... så var det måske et alternativ at overdrage afslutningen af projektet til en ghost writer.

pft

Allan

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:59

Super inspirerende historie. Kan du ikke lave en om katte opdragelse også Smile

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at studere linket til din ghost writer nærmere, hvis du ville hjælpe med det.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:12

Martin Glob:

Jeg bliver sgu lidt skræmt over konceptet...

Hvor meget originalt indhold er der i din bog og hvor meget er sakset fra andre bøger?

Det var sjovt nok også min tanke.

Men så vidt jeg kan se på hjemmesiden, så lover Jean ikke nogen steder, at han ved noget om emnet. Dog skriver han " Jeg tager udgangspunkt i hvordan vi tænker herhjemme i Danmark". Men jeg synes nu heller ikke, at metoden er helt fin i kanten.

Til gengæld er der nok stor risiko for, at den engelske bog er noget, der er sakset fra andre bøger, da "forfatteren" åbenbart heller ikke ved noget om hundetræning. Måske. Måske ikke. Men der kan sikkert være en risiko for, at der er overtrådt nogle ophavsrettigheder. Asiaterne er godt nok billige, men deres oversættelse af "copyright" er jo også i mange tilfælde "right to copy", hvilket nok ikke helt er sådan, det skal forstås ;-)

På den anden side så har der også i mange år været udgivet et hav af bøger om brug af software, og da jeg selv er involveret i oversættelse af bl.a. software, så er det nemt at se, at mange af bøgerne ofte blot er en afskrivning af centrale emner i online Hjælp til de enkelte programmer. Så på den måde er tilgangen til udgivelse af bøgerne bestemt ikke ny.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:16

Hej Johnny,

Burde vi ikke holde os til ros og skulderklap i denne kategori??

Meningen med kategorien er, som jeg forstår det, at man skal kunne prale uhæmmet af sine gerninger, uden at man risikerer at få en masse kritik tilbage.

Jeg håber stadig at salget går strygende.

Hvad med en lille opdatering fra trådstarteren.

Rigtig god aften.

Mvh

Lars 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:31

Hej Lars

Jo, det har du faktisk helt ret i. Jeg holdt ikke lige øje med kategorien. Så jeg skulle bare have holdt kæft i stedet.

Tak for en velplaceret reprimande.

Hilsen
Johnny

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 23:45

Hej Lars

Jeg er altså ikke enig med dig.

Selv om vi skal klappe hinanden på skulderen, så må vi da have lov til at beholde bare en flig af vores kritiske sans, i stedet for at være galopperende rygklappere..

Lad os antage, at denne hundeopdragelsesbog, som er "skrevet" af en forfatter, der intet aner om emnet og ej hellet har undersøgt det, er blevet krydret med en indisk ghostwriters sørgeligt mangelfulde forståelse af dyrs reaktionsmønstre m.v. (måske pånær hellige køer - som jeg vist har forgrebet mig på, ved at skrive et negativt indlæg i denne tråd).

Vi kan da ikke falde på halen over alting - blot man har tjent en smule penge.

Hvis det er mig der er for sippet, så skal jeg nok tage min holdning op til revision. Derefter vil jeg selv hoppe med på bølgen og skrive en e-bog. Den skal være mere eller mindre identisk med denne hundebog, blot skal ordet "hund" udgå og i stedet skal ordet "baby" sættes ind. Nu hvor jeg får tænkt nærmere over det, så er der jo her uanede muligheder. Jeg kunne måske også lave en e-bog, hvor jeg indsætter ordene fysisk udviklingshæmmede.

Og så glæder jeg mig til at kunne prale herinde;-)

Nå - vrissen kan man vel altid være på en fredag aften...

Vi tager på ferie - ses....

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:11

Hej Juletræssælgeren,

Jeg kan ikke være mere enig med dig, men den slags diskussioner bliver vi nød til at tage i andre tråde.

Jeg mener at man uanset, hvis ikke det er direkte ulovligt, skal have lov til at prale uhæmmet i denne tråd.

Rigtig god ferie.

Mvh

Lars

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:52
Hej Jean, Flot og godt, det lyder virkeligt godt at det går dig så godt. NU læser jeg meget om SEO og ebøger, affiliates, reklamer på nettet pt. (kanon læsning). Der er mange der skriver om netop det du har gjort, og jeg har da også overvejet det. Men det du her skriver om er jo en kanon succes historie. Håber du bliver ved og kan levere mere. Bare spark til, så skal det nok blive til noget godt og stort. Hvis du har brug for en samarbejds partner, så kontakt mig. Held og lykke med projektet.
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:50
netstorm:
Hej Jean, Flot og godt, det lyder virkeligt godt at det går dig så godt. NU læser jeg meget om SEO og ebøger, affiliates, reklamer på nettet pt. (kanon læsning). Der er mange der skriver om netop det du har gjort, og jeg har da også overvejet det. Men det du her skriver om er jo en kanon succes historie. Håber du bliver ved og kan levere mere. Bare spark til, så skal det nok blive til noget godt og stort. Hvis du har brug for en samarbejds partner, så kontakt mig. Held og lykke med projektet.
Hej netstorm! Kan du fortælle lidt om, hvad det er, du læser? Jeg er også meget interesseret i dette emne, og kunne måske få noget ny inspiration.. Mvh kts :)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 19:29

Jeg har læst bogen og den er rigtig interessant!! :). let læselig og forståelig.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)