Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min E-Bog Sælger! Jubii!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poulsgaard

Det jeg selv har gjort (nu), er at tilføje engelsk som sprog til det danske. det skulle vidst gerne virke. Mine annoncer bliver ihvertfald vist på Google.com nu.

Mvh

Jean

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:26

Jeg har lige et spørgsmål angående din ghost writer.

Hvor fandt du personen?  På en freelance hjemmeside? og hvilken?

De ghostwriter sider jeg har set kræver samme beløb som en lille bil for at skrive en god tekst.

Men hvor finder jeg de billige skrivere? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 22:34

Hej Jacob!

Ja jeg fandt rigtig nok personen på en freelance webside.

Og ja det er ikke svært at finde nogle som kræver mange penge for det, men som sagt så er asiaterne meget billige i deres timepriser.

Jeg har skrevet en besked til dig med hvilken side det er.

Mvh

Jean

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:46

Tillykke med din e-bogs succes og fordi du fortæller lidt om hvordan du har gjort. Jeg må sige, at det er imponerende og det kan jo inspirere andre til at komme i gang. 

Jeg har lige et spørgsmål om din ghost writer, for jeg har altid troet, at sådan een fik et oplæg eller fx. en livshistorie, som han så forfattede færdig. Hvordan fandt du en ghost writer, som netop vidste noget om hundetræning? Jeg formoder du ikke selv skrev et oplæg, da du skriver, at du ikke har forstand på emnet. Eller valgte du emne ud fra nogle emner, som ghost writeren udbød?

mvh Marianne

Grøn hverdag, kostvejleder

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 12:18

Hej Marianne!

Mange tak for det Smile. Det var også min mening at inspirere andre og fortælle at det rent faktisk kan lade sig gøre.

Det er rigtig jeg ikke skrev et oplæg selv, men jeg skrev hvad e-bogen skulle handle om og om nogle af de emner jeg gerne ville have han kom ind på, og så skrev vi lidt frem og tilbage om det. Man kan sige jeg valgte emnet ud fra kriterierne om udbud og efterspørgsel. Der er forholdsvis mange søgninger på emnet i forhold til hvad der bliver udbudt om emnet på nettet. Så det var ikke fordi jeg valgte ud fra en liste af emner som han udbød.

Min ghostwriter er en del af et "writer" team, så han var i stand til at overlade researchen til andre, så jeg går ikke ud fra at han egentlig ikke ved noget om hundetræning. Det var ihvertfald ikke et problem da jeg forelagde ham emnet hundetræning. Jeg valgte ham ikke ud fra at han vidste noget om hundetræning, men egentlig kun ud fra pris og kvalitet.

Håber det besvarede dine spørgsmål, ellers spørg igen.

Mvh

Jean

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:31

Imponerende at alt det arbejde kan fåes så billigt Smile  det må jeg sige. Det lyder super spændende og jeg er selv inspireret til at finde en niche at skrive om. Jeg har læst en del af Perry Marshalls materiale, og har derfor også gået med tanken om at lave en e-bog, netop fordi han taler varmt for det. Det bliver dog nok i første omgang et emne jeg selv har forstand på, for jeg kunne forestille mig, at det skal lægge sig op af andre ydelser, men ideen med en ghost writer, om ikke andet, så til at "skrive rent", lyder rigtig interessant.

Tak for svaret! mvh Marianne

Grøn hverdag, kostvejleder

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 19:34

Jeg har efterhånden solgt en del ebøger, men altid kun på engelsk - havde aldrig forstillet mig at det kunne lade sig gøre at tjene penge på det i danmark. 

Det skal da prøves af :)

Er der en af jer der kunne tænke jer at lave et samarbejde ? jeg laver alt det tekninske, med hjemmeside, betaling, søgemaskineoptimering osv. og du oversætter ebøger (jeg har rigtig mange).
vi splitter selvfølgelig 50/50 

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:57

Jeg bliver sgu lidt skræmt over konceptet...

Du udgiver en e-bog skrevet af en indisk forfatterfabrik for $250. Du har egentlig ikke rigtig nogen erfaringer omkring emnet - og har været ret ligeglad med om det indiske team havde det eller ej.

Så nu sælger du en bog til danske hundeejere, hvor du i bund og grund ingen ide har om indholdet er godt eller dårligt? Har du talt med nogen, der rent faktisk ved noget om hundeopdragelse om indholdet i bogen? 

Hvor meget originalt indhold er der i din bog og hvor meget er sakset fra andre bøger?

Jeg håber ikke dine fremtidige bøger bliver inde for emner, som folk virkelig køber bøger af i stride strømme. F.eks. Børneopdragelse, naturmedicin, personlighedsudvikling, lev med din sygdom etc...

Beklager, men jeg synes ikke rigtig der er noget at ønske tillykke med...

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 06:11

Det er skægt... sådan har jeg det nogle gange når jeg kommer tilbage fra lægen med beskeden: "Jeg kan ikke lige sige hvad du fejler, men køb de her (kemikalier) og se om de virker". Big Smile

Eller for den sags skyld når "eksperter" udtaler sig til diverse ugeblade og aviser. Specielt er jeg vild med "eksperter" der udtaler sig om fedme og hvad folk "bare" skal gøre. Mere end hver anden gang er de selv overvægtige og deres råd hen i vejret. Indifferent

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:32
misel:

Først skulle jeg finde et niche område som godt kunne trænge til en e-bog og hvor konkurrencen var lav samtidig med behovet var stort. Det blev "Hundetræning".

Hej Misel! Jeg er ny her på forummet, og ser derfor først nu dit indlæg. Spændende læsning, og tak for inspirationen! Jeg er lidt nysgerrig, hvordan fandt du frem til den niche, der trængte til en e-bog? Håber salget stadig går godt! :-) Mvh Klaus
Side 2 ud af 4 (36 indlæg)