Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til skribent! Hvordan?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at slå fast: Formålet med MandeZonen.dk var heller ikke en indkomst, men hen af vejen fandt vi ud af at for at holde både vores egen og vores skribenters  interesse for at bruge en sindsygt masse tid, så var der nødt til at komme lidt penge ind over det.

På sidens gyldne tid, var der 22 skribenter tilknyttet, nogen mere produktive end andre, som tilsammen har produceret knap 300 artikler over en 2-årig periode.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:26

Hej John.

Hvis jeg lige må pumpe dig for lidt mere information. Skribenterne får altså penge for hver gang en artikel bliver læst. Tjente du/I og penge for hver artikel, der blev læst? Eller hvordan? Jeg tænker på, hvordan indtjeningen og honorering for artiklerne blev balanceret økonomisk.

Med nysgerrig hilsen fra Jakob
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 22:29

Hej John.

Ups. Jeg var for længe om at skrive, så jeg så ikke de foregående indlæg. Jeg behøver ikke svar på mine spørgsmål.

Med beklagende mine
Jakob
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:37

Hej Jakob,

Jeg blev da også lige helt overbevist om at mine evner som indlægsskriver var gået helt itu, men heldigvis viste det sig at du trods alt forstod mine skriblerier ;-)
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 22:42
Hej John.

Du skrev klart og tydeligt. En gang imellem kommer indlæggene lidt hurtigt, og når man skriver og lige tænker sig om et øjeblik eller bliver forstyrret af noget andet, ja så kan toget været kørt videre til næste perron, så jeg måtte lige tage trolleyen.

Men i øvrigt en interessant side - mandesiden.

Hilsen fra Jakob
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:49

Ja, jeg og andre synes i al fald der ligger rigtig mange gode artikler der inde. Både over og under bæltestedet ;-)

Men, en af grundene til at vi nok fik det lidt svært var at vi på et tidligt tidspunkt valgte at droppe en decideret "babes-galleri"-funktion som med sikkerhed kunne have trukket en hel del trafik til som i stedet gik til sites som Connery.dk og andre mindre "lødige" sider.

Og så lige undskyld for at hi-jacke tråden her.!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:55
Dato: 2/7/2006 10:48:52 PM Forfatter: John Sahl

Og så lige undskyld for at hi-jacke tråden her.!

Jeg læser stadig med - og lærer, så du behøver ikke undskylde.

mvh Hans
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:24
John - med hensyn til den indtjening du skrev om, for tilsidst at motivere jeres skribenter. Eller er det mig der har misforstået det.
Hvilken indtægstgivende metode brugte du? Adsense eller andet banner program?.

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 23:30

Der blev prøvet en del forskellige partnere mht banners, men fælles for dem alle var at deres kunder næsten altid faldt fra inden de nåede at betale penge = ingen penge til os. Derfor gjorde vi i stedet det at vi selv solgte vores bannerplads, det gav flere penge på bundlinien.

Der til skal også siges at jeg har afvist en del annoncører som jeg ikke ønskede at samarbejde med af forskellige grunde.

AdSense er jeg ikke kommet i gang med endnu, men jeg vil helt sikkert bruge det i mine fremtidige projekttanker. Fremtiden for MandeZonen.dk er mere usikker, som det er lige nu ligger det vist mest online af sentimentale grunde. Var jeg rå realist var det taget ned for længst eller opdateret og portet over i en Joomla-løsning! ;-)

P.S. Ud over kontante afregninger har jeg fået - massevis - af produkter tilsendt fra både reklamefirmaer men også almindelige firmaer der håbede på at vi testede deres produkter.
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:37
Vi tilmeldte os adsense og blev godkendt igår. Til dagsdato har vi tjent xxx $, hvilket vi vurderer fint. Da vores portal stadig er i opstart og har en udbredt mangel på artikler.

Vi bruger bannerdytte som markedsføring, hvor vi også kan se deres middelstalt elendige klikrate. 0,1 % er ikke meget! Der skal selvfølgelig tages højde for at de banenere ikke er af samme proffessionelle standard som f.eks. betalende annoncører.

Hvor mange daglige besøgende havde du på mandezonen?

Mvh Jesper N. Asmussen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)