Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971): John - jeg giver Henrik lidt ret
Mener du Henrik (som faktisk påpeger samme lov som jeg - eller Michael H - i hvad? Han svarer i egenskab af godkendt eller registreret revisor og svarer faktuelt forkert - Gir du ham ret i at der er aktieavancebeskatning af gevinster på aktiesalg fra holding ved salg af porteføljeaktier med ejer andel under 10%
Se hvis det er korrekt - så tager jeg grueligt fejl her, men det vil jeg påstå det ikke er, og hvis det er -så er MH er revisor skal betyde at vi andre bøjer nakken og bare æder hans forkerte svar - så tager du helt fejl af mig. MH´s svar var ikke uklare, de var faktuelt helt forkerte - tager jeg fejl i det - kommer der en klar undskyldning men godkendte revisorer skal IKKE anbefale sig selv i tide og utide - og så svare totalt forkert
Er du enig med MH her - at der er aktieavancebeskatning af gevinster på aktiesalg fra holding ved salg af porteføljeaktier med ejer andel under 10% eller mener du han svarer faktuelt forkert og giver trådstarter et faktuelt forkert svar fra en godkendt/registreret revisor Jørgen?
Ellers håber jeg du sætter pris på at jeg protesterer så trådstarter ikke narres
Om MH trækker stikket er helt op til ham - jeg synes da han skal blive - men du må ikke mene, at man ikke må korrigere en godkendt revisor uden han skal blive fornærmet og komme med fjollede udsagn om at "det ikke er let og afhænger af placeringen" Det tjener ikke trådstarter som det her handler om, det gør derimod mit svar vil jeg påstå.
Tager jeg fejl kommer der en stor undskyldning