Kære aminovenner, Jeg går lidt og leder efter et system der kan lave fakturaer, påmindelse om når der skal sendes rykkere ud, holde styr på nummering etc.
Men det skal helst ikke være et helt økonomisystem, vi har revisor på til at klare det meste, men fakturering skal vi klare selv. Pt bruger vi et mix af excel og word, men det fungere nu bare ikke særlig optimalt. Prisen er som sådan ligegyldig, ser frem til et par gode forslag. |
Det har indbygget økonomisystem, men det behøver du ikke anvende, hvis du udelukkende vil bruge det til fakturering.
Her får man grafisk vist når der er faktura der er overskredet betaling, det er nemt at oprette varer/timer/serviceydelser, det er let at designe dit eget faktura layout, let at kredite (ved fejl mm).
Og bedst af alt - det er utroligt let at komme igang med, meget intuitivt, og sidst men ikke mindst billigt.
Vi bruger det selvfølgelig selv - og er meget tilfreds med det.
netMedia.dk er forhandler af programmet, og du kan se versionsoversigt mm her http://www.netmedia.dk/summasummarum.aspx
Er du iværksætter og tilknyttet en rådgiver ordning, har vi endda et specielt tilbud hvor du kan få hele pakken og 4 timers kursus for 800 kr

Har du spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at ringe eller skrive - info på netmedia.dk