Min dejlige ø, Jegindø, er i venstre side kommet til at hedde ét eller andet, der minder om et bandeord fra en tegneserie. mvh Hans |
Det kan vi ikke ha, vi fixer det snarest. Tak for tippet!
Mvh Jacob
Min dejlige ø, Jegindø, er i venstre side kommet til at hedde ét eller andet, der minder om et bandeord fra en tegneserie. mvh Hans |
Det kan vi ikke ha, vi fixer det snarest. Tak for tippet!
Mvh Jacob |
Jeg tror faktisk det er en god gammel bug der spøger endnu. Skete det da du skiftede avatar, Hans? ~ |
mvh Hans |
Det lader også til at Du har problemer med din by (København), mens Anjas (Også KBH) står fint uden mærkelige tegn... |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Fejlen opstår når man retter et eller andet i sin profil (hvis jeg nu rettede min avatar, så ville jeg også pludselig bo i K&%¤¤#benhavn -agtigt). Man kan godt selv rette det tilbage igen når alt andet er som man gerne vil have det, så foreløbig er løsningen simpelthen at rette det i sin egen profil på fanebladet Om. ~ |
OK - tak for det pragmatiske svar. Jeg havde ikke tjekket, hvordan det så ud inde i profilen. mvh Hans |
For ~ |
... undskyld mvh Hans |
Det skal du ikke undskylde - jeg er jo meget interesseret i nærdødsoplevelser og den slags. ~ |